help mij

Status
Not open for further replies.
eeyeey hoe is het daar?

ik heb overlaatst ongeluk gehad maar het was dus niet mijn schuld. nu krijg ik alles vergoed dus ook het spuit werk.
alleen wil ik nou ook weer een enorm gave kleuren combo;) willen jullie mij helpen mee een leuke te bedenken.
ik vind alles gaaf behalve groen mee geel.

p.s ik heb hier een half jaar trug is een link gezien naar een site waar je makkelijk mee van die kleuren kon combineren en testen. dat was op zo een aerox.
heeft iemand die link voor mij

GRTZ
 
Advertisement - register to remove this

Nutteloos1.JPG


Nutteloos2.JPG
 
bij gaat het dus niet om een aerox maar om een NRG Mc2 maar die is dus NU eigenlijk op het zelfde kleuren principe als die geel blauwe scooter als een paar reply's hier boven maar dan is alles wat blauw is geel en anders om.

op het moment ben ik dus aan het twijfelen tussen

- donkerblauw mee wit
- zwart mee donker rood

(buitenkappen-binnenkappen)

maar ik ben in voor alle gekke dingen dus mocht je tijd overhebben en mij jou mening willen geven, graag. De mensen die dit al gedaan hebben alvast bedankt.

hoe krijg ik trouwens een plaatje van mij harde schijf hier op de site?
 
moet ik je eten ook voor kouwen?
moet ik je vriendin ook een beurt geven?
moet ik je huiswerk ook maken?

oftewel zoek zelf iets leuks uit! ( en iets origineels)
 
Ja inderdaad wij weten toch niet wat je mooi vindt :? Gewoon zelf origineel zijn. Tip: kijk naar mooie kleuren bij oto's en motoren daar zit altijd wel iets moois tussen.
 
felle kleuren zijn meestal wel leuk.. bv voor een projectscooter rood-geel.... leuk zijn altijd contrasterende kleuren...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top