Omgeving Nijmegen, Gelderland.Lager verwijderen bij een tweewieler bedrijf. Of blok verhitten, krukas met lager er terug insteken en met een trekker de zaak recht erin zetten.
Motorfiets Krukas Tool M10 M14 Staal Zware Motorfiets Specialiteit Gereedschap Eenvoudige Installatie Stabiele Prestaties - AliExpress 201355758
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Wat is jouw woonplaats?
Omgeving Arnhem.Omgeving Nijmegen, Gelderland.
Dat was van tevoren een goed idee geweest. Maar ik zit inmiddels zo diep dat ik het allemaal wel weet maar gewoon moet gaan doen. Alleen dan kom je nou eenmaal dit soort dingen tegen… ben nu onderweg naar een 2wielerzaak die hem er voor 1 a 2 tientjes afhaalt, dan maar weer geld uitgeven. Blijft het lager bruikbaar door het verwijderen met zo’n lagermes?Lagertrekker heb je daarvoor.
Is het niet handig als je het een keer doet met iemand die het kan en et je laat zien?
Aah jammer. Dacht ergens te lezen dat jij zo’n aliexpress ding had aangeschaft. Had die graag geleend. Sta open voor hulp alleen staat mijn budget het tarief van sleutelaars niet toe…Omgeving Arnhem.
Heb momenteel geen krukastrekker. Mocht je hulp willen, het kan.
Klopt, heb die trekker weer verkocht. Had het eenmalig nodig. Ik hoef geen knaken voor hulp of om het blok in elkaar te krijgen. Als je maar weer verder kunt.Dat was van tevoren een goed idee geweest. Maar ik zit inmiddels zo diep dat ik het allemaal wel weet maar gewoon moet gaan doen. Alleen dan kom je nou eenmaal dit soort dingen tegen… ben nu onderweg naar een 2wielerzaak die hem er voor 1 a 2 tientjes afhaalt, dan maar weer geld uitgeven. Blijft het lager bruikbaar door het verwijderen met zo’n lagermes?
Post automatically merged:
Aah jammer. Dacht ergens te lezen dat jij zo’n aliexpress ding had aangeschaft. Had die graag geleend. Sta open voor hulp alleen staat mijn budget het tarief van sleutelaars niet toe…
Kwam die Ali trekker echt zo snel aan ja?Klopt, heb die trekker weer verkocht. Had het eenmalig nodig. Ik hoef geen knaken voor hulp of om het blok in elkaar te krijgen. Als je maar weer verder kunt.
Anderzijds, het is poep weer. Rijden doe je nu niet. Zo'n trekker heb je met een week in huis.
ik had die van mij 30 juli besteld toen kwam hij 8 augustus binnen en ik had hem zonder versneldKwam die Ali trekker echt zo snel aan ja?