Help Malossi Overrange variateur zonder koelvin?

Slidahhh

New Member
Beste lezer

Ik heb dus een tweedehands overange variokit gekocht(Maar zonder de koelvin erbij)
En krijg deze niet in mijn blok gepast,Als hij erop zit past de koelvin er niet meer op ivm plek tekort op de krukas as...

Moet ik een malossi koelvin hebben om dit passend te krijgen of zie ik iets anders over het hoofd?

Bedankt voor het lezen en ik kijk uit naar een hulpvolle reactie.

Mvg
 
Advertisement - register to remove this

Hoe bedoel je zonder koelvin? Je vario bestaat uit 2 helften waar bij de ene helft al je koelvin opzit? Welk type scooter / merk praten we over?
 
neen dat is niet nodig, ik heb ook een malossi variateur zonder malossi koelvingedeelte

dan moet je best de vario eraf halen (volledig en vanachter kijken als er geen spacer of iets dergelijk zit wat je kan weghalen
 
dan moet je best de vario eraf halen (volledig en vanachter kijken als er geen spacer of iets dergelijk zit wat je kan weghalen

Maar is dat de Malossi Multivar of de Overrange? Mvg


Hoe bedoel je zonder koelvin? Je vario bestaat uit 2 helften waar bij de ene helft al je koelvin opzit? Welk type scooter / merk praten we over?

Mijn scooter is een Yamaha Slider (Mina vertikaal)

Dus als je de "Malossi Overrange) nieuw koopt,Krijg je een de vario,koelvin,V -snaar en het drukveer erbij,
maar ik heb hem dus tweedehand bij een lotje gekregen met alleen de Vario,V snaar en het drukveer (zonder koelvin dus)

Als ik hem dus op mijn krukas heb past mijn koelvin er niet meer op (met daarna het kickstartrondsel ect.)
mijn koelvin is origineel

Mvg


mod_edit: Hoeveel moeite is het om even je oude bericht aan te passen.. Zoveel moeite dus...........
 
Als men dit nieuw aanschaft zitten er uiteraard wat parts meegeleverd.
Ga niet alles opnoemen maar post wel even een pic.

Hieronder dus de parts/onderdelen:

pjSvSWg.jpg


Dit is idem aan de horizontale versies van het Minarelli motorblok.
Koelribben en/of vinnen zijn dus sowieso al aanwezig op de vaste halfpoulie.
Dus ik weet niet zo goed wat je nou bedoelt?

Ander iets is dat het elek-startgebeuren verwijdert dient te worden.
Dus startkoppeling et-cetera, hiervoor komt de brede shimring in de plaats.
Elek starten kan dus niet meer i.c.m. deze variateur.
 
Ja en mij is het dus niet duidelijk of hij wel of niet de vaste poelie met koelribben heeft. Want standaard poelie gaat niet werken icm overrange
 
Ja en mij is het dus niet duidelijk of hij wel of niet de vaste poelie met koelribben heeft. Want standaard poelie gaat niet werken icm overrange

Ja die heb ik dus niet,Ik dacht dat dat ook een koelvin werd genoemd excuses.
Dus ik moet de HalfPoelie met koelvinnen ook van malossi hebben aangezien deze dunner is dan een std. Halpoelie,Correct?

Mvg
 
Back
Top