Help ik weet niet wat ik moet doen.

Zuradox

Well-Known Member
Hallo ik heb weekje geleden yamaha jog rr gekocht en ik ben hem aan het inrijden en dat doe ik gwn goed maar nu start die best moeilijk mis komt het door het weer maar vandaag toenik van school naar huis ging.
Deed ik hem thuis uit en toen wou ik hem aan doen en hij gaat met moeite aan maar toen ik reed ging er een lichtje op me teller branden maar het was niet die van de olie denk ik en ik heb nog benzine over.
Mis is het remvloeistof dat zei een vriend maar hij wist het niet zeker.
maar ik weet ook niet of het door me koeling ofzo komt en ik zou ook niet weten hoe ik het zou moeten vervangen.
En kan het ook door het weer liggen want het is behoorlijk koud hier en nat en soms zelfs een beetje sneeuw.

ik heb hier een foto van internet gepakt en in het rood omcircelt over welk lampje ik het heb.

http://img523.imageshack.us/my.php?image=2009jogrrdetail01prvtcmvf4.jpg

IK BEN ER ACHTER GEKOMEN DAT HET KOELVLOEISTOF TEMPERATUUR IS MAAR HOE MOET Ik DAT VERANDEREN MOET IK NU NIEUWE vLOEISTOF OFZO ZETTENX

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Dat lijkt me toch erg logisch? Als die gaat branden word je scooter te warm. Denk dat je ondertussen je cilinder al beschadigt hebt als ie moeilijk start.

Als je hem nog aan het inrijden bent zou hij niet zo warm moeten worden. Neem aan dat je hem nieuw hebt gekocht bij dealer? Zo ja dan heb je denk ik nog gewoon garantie?

Ga gewoon even bij hem langs en vertel het hem. Zoiets mag niet gebeuren bij een nieuwe scooter. ;)

Het kan zijn dat je toen je er voor het eerst mee ging rijden al met te weinig koelvloeistof hebt gereden, als het lampje gaat branden moet je daarom ook 'direct' verversen, maar daar heb je natuurlijk garantie op want nu al verversen is wel heel vlot

Back