help ik weet niet wat het is walleroo

Mrlabbytten

Well-Known Member
hallo ik ben nieuw op het forum,
ik ben hier vaker gekomen om dingen te weten tekomen aan mijn scooter als ik probs had die kon ik dan wel oplossen,
maar nu zit ik met mijn vingers in men haren,
ik was vanmorgen opweg naar mijn werk brommer gestart zonder enig probleem geen choke nodig niets ik rijd weg mooi op snelheid maar ineens valt alles stil achterwiel sleept ff en dan bolt hij uit, ik dacht vastloper maar het kan niet want na 5 min kan ik gewoon terug starten ma na +- 150m doet hij weer hetzelfde, ik zou god niet weten wat het probleem kan zijn kan iemand mij helpen aub? grtzzzz
 
Advertisement - register to remove this

ik heb gevonden wat het is, is een sigment in mijn cilender dat gebroken is
heb nu nog een vraag, ik zou ipv deze te vervangen een nieuwe cilender willen steken, wat moet ik hier allemaal voor vervangen? grtzzzzzz
 
best een nieuw zuigertje en cilinder gaan kopen. als je de originele cilinder zet moet je verder niks aanpassen. wel goed inrijden en even naar de afstelling kijken.
 
is dit een goede cilender? dit is de enige 50 cc die ik vind en een 70cc wil ik niet steken omdat mijn vriendin ook met de brommer van mij rijd
het is een airsal 50 cc komt van op de site opvoeren.nl voor wallaroo
bedankt voor de info grtzz
 
beginnen met dezelfde afstelling dan de vorige en zeker jouw oliepomp checken want het is toch niet normaal dat er een segment gebroken is.
Het zou mij niet verwonderen dat jouw smering uitgevallen is en zo jouw segment gebroken is door een warmloper.

Succes
 
Back
Top