J jeffrey091207 Well-Known Member 25 August 2009 #1 hallo ik ben niet zo bekend met scooters maar wie kan mij vertelle waar de luchtschroef zit bij een malaguti fire fox?? alvast bedankt!
hallo ik ben niet zo bekend met scooters maar wie kan mij vertelle waar de luchtschroef zit bij een malaguti fire fox?? alvast bedankt!
Vinnie Well-Known Member 25 August 2009 #2 als je al niet zoveel verstand van zaken ehb is het dan wel verstandig om er zelf aan te gaan knutselen? hij zit op de carburateur.. de schroef die het dichtste bij de luchtfilter zit Upvote 0 Downvote
als je al niet zoveel verstand van zaken ehb is het dan wel verstandig om er zelf aan te gaan knutselen? hij zit op de carburateur.. de schroef die het dichtste bij de luchtfilter zit
Lodewijk ok 25 August 2009 #4 Dat zijn zowel de luchtschroef als de stationair schroef 9/10 keer (dwz BEIDEN) Upvote 0 Downvote
Jaahoor Banned 25 August 2009 #5 Bij mijn Firefox kan ik hem zo zien zitten als ik vanaf het achterwiel naar binnen kijk Upvote 0 Downvote