help (hyosung rush)

dekdegek

Well-Known Member
Weet iemand hoe je een dynamo vervangt van een hyosung rush en of dat duur is?

En ik kreeg een email van de vorige eigenaar en zei dat de probleem van mijn scooter (hij rijd maar 25km) dat de CO schroef in de carburateur er uit is gehaald en dat er nu een RUBBERSTOP zit die vervangen moet worden...dan zou weer alles goed zijn.

heeft iemand hier welleens van gehoord? ik niet namelijk

Alvast bedankt!

dek
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb twee dagen geleden een Hyosung Rush gekocht.

Hij werd aangeboden als een 100% motorisch goede scooter. Zou 75 km/h rijden. Bij aankomst bleek dat de accu leeg was....geen probleem natuurlijk want hij startte nog wel elektrisch en kon alles nog checken voordat ie helemaal leeg was....bij het rijden kwam ik erachter dat ie niet harder gaat dan 30km/h. Heb hem wel gekocht want was maar 160euro.

Maar nu vraag ik me af wat er aan de hand kan zijn als
1) de accu (inmiddels vervangen) onder het rijden niet meer oplaad ?
2) de scooter met een snelle race uitlaat (terugloop techno) niet harder gaat dan 30km en af en toe onder het rijden uitvalt alsof de benzine op is?

dat laatste doet ie nu niet meer...dus mischien was het een vuiltje?
 
beetje offtopic: waarom koop je eigenlijk een scoot waar allemaal leugens door de vorige eigenaar verteld word (rijd 75....bla bla) enzovoorts? Tuurlk is het niet duur maar als dat ding niet goed is dan heb je er strax meer onkosten aan dan je denkt. En waarom heeft de vorige eigenaar dat dan niet zelf vervangen als hij wist dat daar problemen mee zouden komen? naja, Ontopic: kijk eens goed naar je carb. of je ook niet rubberigs ziet. En als ik jou was had ik em naar die vent gebracht en tegen hem gezegd dat je hem weer ophaalt wanneer hij weer goed rijd.......... en haal je carb er ff af om te kijken of hij ook vies is an binnen. Veel suc6!
 
Back
Top