Help ......Heel veel benziene uit luchtfilter

Vries

New Member
Ik hoop dat er iemand is die mij kan helpen oke gelijk doorgeven dat ik regelmatig aan de brommer knutsel maar ik ben geen pro
Ik heb een scooter kymco super 8 al heel wat jaren maar nu start hij wel en rijd hij ongeveer een half uurtje daarna stoot hij en is hij volgens mij verzopen en stroomt de benziene uit luchtfilter en start hij niet meer pas de volgende dag weer

1e alles schoon gemaakt en doorgeblazen maar helaas na half uurtje weer
2e nieuwe bogie oude was helemaal zwart
3e gekeken of hij compresie heeft en dat heeft hij
4e opnieuw afgesteld
5e nieuwe carberateur geplaatst
6e als ik bovenop spruitstuk deze los draai deze bo ht komt van carberateur bovenop motor dan gaat hij heel veel overtoeren maken maak hem weer vast loopt hii weer normaal
Oude carberateur heeft sproeier van 76 nieuwe zal zo even kijken
7e oude benziene tank vervangen voor andere oude was helemaal veroest dus kwam toen vuil in benziene
Maar zit nu een nieuwe in en leidingen schoongemaakt

Ra ra heeft iemand een optie voor mij aub ik waardeer dat zekerrr groetjes maurice
 
Advertisement - register to remove this

Wanneer geeft hij teveel benzine?

Als hij al stationair draait? Of onder het rijden?

Dus je oude carburateur had het probleem en je nieuwe dus ook?
 
Ja met oude en nieuwe heeft hij het dacht doe er een nieuwe in maar helaas

Hij doe het met stationair daaien en als ik aan het rijden ben

Bedankt voor je rea
Post automatically merged:

Bij stationair draaien als ik dan gas geef spuit het eruit bij luchtfilter
 
Vacuumkraantje al na gekeken?
Werking van de vlotter/vlotternaald al gecontroleerd?
Is de vulling van de vlotterbak niet te hoog, maw sluit je vlotternaald de vlotterkamer op het goeie niveau af?
Zit de carb op de originele manier gemonteerd?
 
Vlotternaald en vlotter werkt goed de carberateur zit op orginele manier aangesloten
Vulling vlotterbak heb ik niet bekeken en of hij goed afsluit hoe kan ik dat controleren

Benziene pompje kan ik nog even bekijken
 
Maar ik heb een nieuwe carberateur erop gezet ik neem aan dat de naals vulling enzo toxh goed werkt en het begon bij de oude carberateur

Er zit een sproeier in van 76 kan dat een euvel zijn dat ik er een kkeinere in moet doen 72 ofzo ???
 
Zwarte bougie is in elk geval de afstelling van de carb waar naar gekeken moet worden. Als.je ff de search gebruikt kom je een schematje tegen waar in staat welke kleur welke oorzaak het is
 
Back
Top