HELP!! Goede koop??

hallo,
Ik ben al een tijdje op zoek naar een scooter en heb het volgende gezien..

Aprilia SR 50

Bouwjaar is begin 2000,
Renault blauw mikka effect met witte delen (zie foto)
motor technische in goede staat (alleen startmotor defect)
Voorzien van Yasuni Z uitlaat (originele uitlaat zit er bij)
Watergekoeld
- Hebo vario en koppeling
- Yamasi krukas met C4 lagers

Vraagprijs= 700 euro
Foto:
1znanpi.jpg


Nou is mijn vraag is dit rommel of een goede koop? sorry maar ik heb er niet zo veel verstand van en heb snel iets nodig...
Alvast Bedankt..
 
Advertisement - register to remove this

honda_wallaroo said:
Er is geen enkele schade aande scooter en de km stand is mij (nog) niet bekend.. ik denk dat 6 jaar wel oud is maar hij zegt dat hij goed is onderhouden.. En is de startmotor makkelijk te vervangen/repareren??

dit zijn 2 draadjes los en 2 inbusjes. meer is het niet.

Enne Er zit zoiezo al een andere as in. Km stand maakt niet al teveel uit, als er onderdelen vervangen zijn.
 
hij ziet er gewoon goed uit , dus denk wel dat hij zoveel wel waard is , en ook al mankeerd er een klein beetje aan , laat het repareren of maak het zelf weer goed en je hebt een goedkoop mooi scootertje..

elke 2e hands scooter is wel wat mis mee meestal ,het is immers geen nieuwe
 
fvanwinsen5 said:
gaat het btw om een ditec of mina LC? ziet er wel netjes uit zo op de foto!
maar kzou het niet accepteren waarom hij ineens 100 euro hoger wilt terwijl hij eerst 700 vroeg!
volgens mij is dit een mina, zie het voorschermpje
maar 800 is nog redelijk wat voor een scooter uit begin 2000.
Als hij toch zakt naar 700, zou ik hem kopen
 
weet je zeker dat het bouwjaar 2000 is? het oogt als een mina sr, en die zijn er nog maar een paar uitgebracht in 2000. ocver het algemeen is het morini/sr2000 van dat jaar..
 
honda_wallaroo said:
Hij zegt dat hij uit 2000 komt dus ja ik weet niet beter he en hij loopt 90 dus sneller blokje... maar ik weet het niet vind het maar een kut streek om ineens 100 euro er boven op te gooien...

als je eerst 700 afgesproken hebt, 700 houden, anders wat anders gaan zoeken.
 
Cipher said:
Vraag me af wat het niveau van onderhoud is geweest als hij C4-lagers in een strandaard blokje douwt :?

vraag me af of je enig idee hebt waar je over praat, c4 lagers kunnen ook gewoon. c3 kan ook, als iemand c4 monteert op een std setup achtig iets, is het dan gelijk laag niveau onderhoud, (mocht je dit denken, zal ik nog maar wat research betreft lagers gaan doen) of ik hap nu :p
 
Back
Top