*help* computer experts! (over downloaden film)

  • Thread starter Thread starter polle
  • Start date Start date
P

polle

Guest
hellow

ik download dus nu zo een film via bittorent...
maar ik krijg dus in zo een map .bin en .cue files
en het is svcd, maar wat moet ik er nu mee doen om te zorgen dat ik die film kan zien. moet ik het gewoon branden als (S)vcd?ik gebruik nero, en kan normaal wel gewoon vcd op me dvd speler bekijken.

ik hoop dat iemand er wat van snapt...

mazl polle
 
Advertisement - register to remove this

dit kun je op de volgende manier branden:

1. start Nero op.
2. klik het eerste schermpje weg
3. ga naar bestand --> image branden.
4. laad het .cue bestand.
5. start het branden en klaar is kees.

deze files worden een (s)vcd en deze kun je gewoon in de dvd speler afspelen als het goed is.
 
Je kan het lezen met het programmatje Deamen Tools zoeken @ google. Dan kan je kijken of alles er goed in staat. Als ie werkt gewoon branden met nero
 
aha thnx!
maar als ik die bestanden bekijk dan is het .cue bestand vet klein en het .bin bestand juist groot(600mb ofzo)
is dat geen probleem?

dank u
 
klopt. je brand de cue en de .bin moet in dezelfde dir staan. daar haalt die dan alles uit. dit moet je branden. ik d8 dat je met iso buster het ook kunt unzippen zeg maar dus dat je niet hoeft te branden..
 
het makkelijkst is idd gewoon Daemon Tools te downloaden. Hiermee krijg je 1, 2, 3 of 4 virtuele cd rom spelers extra in je map "deze computer". Je kan dan een .cue file koppelen aan zo'n cd rom speler (mounten) en als je dan op die cdrom speler klikt kan je zonder problemen die film kijken :) hoef die dus niet al die cd's steeds te branden.
 
thnx!!


Originally posted by Mdesign
Stop maar met de opmerkingen de enigste 2 goede zijn al voorbij gekomen Nero en DeamonTools

:( dat maakt niet uit, elke info erover die langskomt kan ik gebruiken.
ik weet wel dat mijn dvd speler vcd afspeelt maar svcd weet ik niet zeker, is er ook nog dan een mogelijkheid om van svcd --> vcd te krijgen..?
 
hmm ik wil nu het .cue bestand branden maar dan krijgt ik als ik wil branden meteen een program error...??
HELP
 
Clonecd 3.0 en fireburner......dat zijn dé brandprogramma's

En nero voor het simpelere (mp3) werk.

Deamon tools vind ik ook handig, en ziet er ook wel leuk uit....5dvd-spelers en een brander..haha

ps. Met Nero kun je ook zo'n virtual drive installeren, maar aangezien jouw versie geen que/bin bestanden kan lezen, heb je daar ook niks aan.
 
Back
Top