HELP!! BROMMER LOOPY NIET MEER!

Mitch.

Member
Beste ,
Ik heb mijn brommert gestript om mijn frame te spuiten en alles er weer opgezet. Maar nu loop ik tegen het probleem aan dat hij meteen verzuipt (koffie bruine bougie maar erg nat) en als ik hem aanloop dan heeft hij geen power en kapt ie als je stil staat. Iemand een idee? Heb niks aan carb veranderd.. wel ben ik al 1 sproeier naar beneden gegaan om uit te testen.

Gasnaald heb ik ook nieuwe gemaakt, kan het daar aan liggen?

Rieju rr uit 2005

Help!
 
Advertisement - register to remove this

Je hoeft niet in hoofdletters te tikken "help" in je topic titel te gebruiken.

Maar je zegt dat je niks heb veranderd aan de carburateur, maar je hebt juist van alles veranderd, zoals een gasnaald, sproeier. Dus om je vraag te beantwoorden, ja het kan daar aan liggen. Maar het kan net zo goed liggen aan dat je iets niet goed hebt teruggezet, valse lucht en dergelijke.

Waarom heb je niet eerst gewoon even je veranderingen ongedaan gemaakt ipv meteen hier een vraag te stellen? (ik bedoel dit oprecht)

Zelf even zoeken en testen, want voor ons is het alleen maar gissen wat je niet goed heb gemonteerd.
 
Je hoeft niet in hoofdletters te tikken "help" in je topic titel te gebruiken.

Maar je zegt dat je niks heb veranderd aan de carburateur, maar je hebt juist van alles veranderd, zoals een gasnaald, sproeier. Dus om je vraag te beantwoorden, ja het kan daar aan liggen. Maar het kan net zo goed liggen aan dat je iets niet goed hebt teruggezet, valse lucht en dergelijke.

Waarom heb je niet eerst gewoon even je veranderingen ongedaan gemaakt ipv meteen hier een vraag te stellen? (ik bedoel dit oprecht)

Zelf even zoeken en testen, want voor ons is het alleen maar gissen wat je niet goed heb gemonteerd.
Uhm, ik ga niet zomaar ergens een topic maken als ik niks zelf heb geprobeerd. Ben de heledag al aan het proberen, nee ik heb alles goed gemonteerd, sproeier deed ik juist om te kijke of het hielp en gasnaalt was kapot geknapt, bedankt voor antwoord.
 
Back
Top