Help aub stunt problemen

Tamponyntje

Everybody can be pro
Beste
Ik heb reeds een nieuwe cilinder in men stunt gestoken dit is een dr50 vanaf dan ryd hy heel moeilijk en haalt amper 46 en daarvoor 60/70 ik heb een power1 vario en heb er gewichtjes van 7.5gr moete indoen anders ging hy over toeren iemand tips aub of help laat iets weten aub dank voor uw begrip
 
Advertisement - register to remove this

Als je normale antwoorden wilt hebben dien je ook gewoon een normaal bericht te kunnen schrijven.
Hierdoor zul je veel sneller een normaal antwoord op je bericht krijgen hoe uitgebreider je bericht is hoe beter.
Dan maar wat langer op je ipad een bericht tikken dan krijg je deze opmerkingen niet.

Wat ik eruit begrijp is dat je een nieuwe dr50 erop hebt gezet en hij amper 46 km per uur haalt.
Ook heb je een nieuwe power one vario erin gedaan met 7,5 rollen.

Ten eerste stel je sproeier goed af D.m.v. de bougie test (search maar op het forum)
heel je carburateur afstellen luchtschroef 1,5 slag en netjes stationair laten lopen.
Is de bougie kleur goed begin dan pas aan de overbrenging.

Stel je rolletjes af en eventueel je drukveer & trekveer.

Vergeet niet dat je de cillinder ook nog moet inrijden dus geen overtoeren laten lopen alles moet nog inslijten.

suc6 met je Ipad volgende keer graag wel een leesbare tekst maken met leestekens etc.
 
Back
Top