Helm plicht

rene8128

D.I.L.L.I.G.A.F.
ben zomaar benieuwd wat jullie gaan doen en waarom.

We krijgen helmplicht voor de snorders. Wat ik begrepen heb is dat je met de nieuwe helmplicht op een scooter wegkomt met zo een helm wat speed peddelers nu ook dragen. in mijn optiek zou je dan ook een in NL niet gekeurd brommer/ motor helm moeten mogdn dragen. Mijns inzien zijn deze beter dan zo een fietshelm(eigen interpertatie). Wat ik heb begrepen mag je dan nog steeds met je snor over het fietspad. en nog steeds maar max 25 km/h
Een brommer moet je ook een helmp op mag je max 45 maar niet over fietspad. Nu twijfel ik dan ook of iki me snorretje hou of dat ik over ga op een brommert.
Wat is jullie keuze en waarom, misschien dat ik iets heb dan van , he ok dat is een reden om te brommen of te snorren.
 
Advertisement - register to remove this

Ik zou niet weten waarom een speedalic helm veel beter is dan een normale helm. Ik neem aan dat het een goedgekeurde helm moet zijn, dus je kan niet je petje opzetten en het een helm noemen. Dus het enige voordeel is dat je in de bebouwde kom niet de weg op moet tussen de auto's. Dus als je daar bang voor bent of de iets hogere snelheid van de brom is een snor een betere optie
 
Ik zou niet weten waarom een speedalic helm veel beter is dan een normale helm. Ik neem aan dat het een goedgekeurde helm moet zijn, dus je kan niet je petje opzetten en het een helm noemen. Dus het enige voordeel is dat je in de bebouwde kom niet de weg op moet tussen de auto's. Dus als je daar bang voor bent of de iets hogere snelheid van de brom is een snor een betere optie
Er zijn veiligheids petjes die op van die baseball petjes lijken, maar die zullen wel weer niet mogen.
 
Back
Top