HELLLUUUP

ruud.

www.vk-tuning.tk
sorry dames heren en moderators, maar ik heb een groot probleem met veel haast! Een belangrijk document op mijn computer heeft me maatje gisteren verpest door er een ander loos bestand over heen te schrijven met de zelfde naam. Het gaat om een WORD bestand, is hier ergens een oude versie van te vinden?

Als iemand me kan helpen maak je me dolblij!!!

msn ruud_482@hotmail.com kan ook!!!

nogmaals sorry, maar hiermee zit ik nu echt ff flink in de shit :x
 
Advertisement - register to remove this

Volgens mij is er een optie dat jeje gehele harde schijf kan terug zetten naar de dag die jij wilt. In dat geval staat alles op de harde schijf wat jij er op die dag ook op had staan.

Hoe dit precies gaat weet ik niet, ik zit nu namelijk op een apple, dus kan het ook niet opzoeken.
 
Volgens mij is er een optie dat jeje gehele harde schijf kan terug zetten naar de dag die jij wilt. In dat geval staat alles op de harde schijf wat jij er op die dag ook op had staan.

Hoe dit precies gaat weet ik niet, ik zit nu namelijk op een apple, dus kan het ook niet opzoeken.

Werkt alleen als je dat zelf instelt...
 
Hmm, ik ga even kijken of de manier waarop ik bestanden terug haal ook geld voor overschreven bestanden..

Verwijderde bestanden lukt 9/10 keer wel maar ik weet niet of dit ook geld voor overschrijven
 
Gaat helaas niet werken:p Als ik een document maak, sluit en overschrijf met een andere tekst erin en dan ga kijken of ik hem kan herstellen vind hij helaas niks:p

Ook even ge-googled maar als ik de antwoorden zo lees heb je een klein probleempje erbij :p
 
YEAH BABY YEAH

net gegoogled, en het programma shadowexplorer gevonden! Heb een versie van 2 dagen terug! Enorm bedankt iedereen voor t mee denken, me = really really happpy!
 
Haha, ja dan heb je geluk dat Shadow copy aanstond op je pc:p

Had ik niet verwacht eerlijk gezegd ;)! Dan had je dit ook kunnen oplossen zonder programma :p Je kan dan gewoon op het bestand rechtermuisknop doen > en dan eigenschappen kiezen. Dan kies je voor vorige versies herstellen (zo uit mijn hoofd) en dan kun je terug gaan naar een aantal dagen terug :p
 
Om deze reden sla ik altijd verschillende versies op als ik aan verslagen werk. Gewoon filenaam_v1 etc etc. Mocht je een keer wat verprutsen ben je hoogstends een paar uur werk kwijt.
 
me too. Ik sla sowieso vaak op en doe soms ook idd verschillende namen. en mail het ook regelmatig naar me mail. dan kan je het niet zo snel kwijtraken ook
 
Back
Top