Sven,
hopelijk weet je dat je hiervoor een wok kunt krijgen en als je een wok krijgt, je alles weer origineel moet maken voor de scooter weer door de keuring komt.
Dus bewaar alles van de 4T zorgvuldig en documenteer wat je qua elektra eventueel moet verandren om alles weer origineel te maken!
Maar om op je probleem terug te komen, elektro is een exact vak, je moet wel wat meer in detail treden anders kunnen we je niet helpen.
Dit is vermoedelijk ook waarom
@bartj hierboven nog enkel vragen stelt om duidelijk te krijgen hoe de situatie er nu bij ligt.
Want je spreekt over een ontsteekkabel, welke dat ook moge zijn???
Als je verder niks hebt aangesoten verwondert mij het niet dat er niks werkt voor wat betreft de boordspanning.
Hoe zit het met de accu?
Is de spanningsregelaar aangesloten?
Zekering(en) in orde?
Ik begrijp uit je verhaal hierboven dat de 4t scooter nog steeds de originele kabelboom heeft of is dit nu de 2T kabelboom?
Doen de claxon, de knipperlichten, je remlicht en elektrische start het?
Welke draden heb je beneden bij de stator samen geknoopt (kleuren)
Eigenlijk is het een kwestie van het naast elkaar leggen van de elektrische schema's van beide scooters (4T en 2T) en zoek de verschillen.