heel vaag

de tom

Well-Known Member
Ik heb een heel vaag probleem met me Beta Ark LC.
Namelijk als ik hem start en ik ga een eind rijden dan kan ik ongeveer 1,5 km rijden en dan kapt die ermee slaat die zo ineens af. dan na ongeveer een kleine 10min start die ineens weer (heb ik wel een poosje staan kicken enzo..) en dan kan ik volop rijden dus maakt niet uit hoever of het 3km is of 10 hij rijdt dan zonder af te slaan... nou en ik kan hiet dus totaal geen verklaring voor vinden, ja misschien iets met de ontsteking maar ik denk dat hij dan niet zo goed een poos kan rijden moet het vaker gebeuren en dat is niet zo.

ik hoop dat iemand me dit is kan uitleggen wat er aan de hand zou kunnen zijn.

Thanks!

Advertisement - register to remove this

hoezo het is geen piaggio....beta heeft toch ook gewoon elektrische choke....en ik heb met me piaggio nog nooit gezeur gehad hoor met elektrische choke....ik hoor het meeste verhalen van elektrische choke gezeik op minarelli....

hehe ik heb het opgelost ik had eerst de bougiedop omgewisseld met een goede want die erop zat was erg gaar! en de bougie dus ook omgewisseld voor een goed want aan de oude zat een dikke aanslag,
en ik heb tegelijkertijd ook de carburateur even losgemaakt en nageken. en nu rijdt die perfect heb er geen last meer van... dus het was een van die 3 dingen geweest ik denk zelf de bougie want die zag er echt goed misselijk uit.

in iedergeval bedankt voor de reactie's

Back