Heel snel knipperen van knipperlichten

Rio-man

Yamaha Neo's
Hallo allemaal,

Bij mijn Yamaha Neo's uit 2005 (het model met de heldere koplampglazen) knipperen de knipperlichten heel snel. Ook knipperen de koplampen en achterlichten mee. Dit is opzich best hinderlijk, maar wat zou dit kunnen zijn? Ik denk zelf aan een relais of iets dergelijks, maar ik weet het niet zeker.

Best lullig overigens, want ik heb deze Neo's pas sinds gisteren :X en ik heb 2 maanden garantie dus ik ga er sowieso nog even mee terug, want er zijn nog wat andere kleine dingetjes, maar ik wil van tevoren weten waar ik aan toe ben.

Bedankt alvast voor de reacties.
 
Advertisement - register to remove this

Je bent nergens aan toe.
het is igg een klein probleempje, en ivm de garantie zijn ze verplicht dit GRATIS te herstellen. :)

hoezo verplicht?

dat zijn ze niet , het zou niet netjes zijn , maar verplicht....

meestal zit zo'n probleem in de massa..
 
Net even een stuk in het donker gereden, en als je je knipperlicht aanzet als je ergens staat te wachten begint mijn koplamp opeens heftig mee te knipperen. Ook knipperen ze zwak als de motor uit staat.

Ok, ik ga er in elk geval even mee terug want dit hoort niet echt zegmaar. Er moet toch ook nog een nieuw koplampbolletje in, en de standaard veert niet helemaal terug naar boven, dus dat moet ff nagekeken worden.
 
hoezo verplicht?

dat zijn ze niet , het zou niet netjes zijn , maar verplicht....

meestal zit zo'n probleem in de massa..

als ze garantie geven op een scooter dan MOETEN ze het repareren, behalve als je zelf aan je scooter heb lopen kloten enzo. dan vervalt de garantie volgens mij.
 
Zo ziet het er ongeveer uit:


[ame="http://nl.youtube.com/watch?v=99QIDmpBiYM"]YouTube - Neo's lightning problem[/ame]
 
Last edited:
dat is denkelijk wel een massa probleem.
werkje van niks.
als hij zo doet pakt hij massa via je koplamp.
heeft mij ooit iemand zo uitgelegt.

dus ff terug naar die scooter zaak waar je hem gekocht hebt en die fixen het zo voor je.
 
Volgens mij is dit gewoon het nieuwe lichtensysteem hoor?
nee grapje hoor, kvind het er gewoon maf uitzien :p
 
Hoezo, wil je zover erop door gaan, dat ik overal theoretisch gezien erbij moet zetten?

jij weet ook dat ze THEORETISCH verplicht zijn, maar dat het irl anders is.
 
Laten we er nou geen hele oorlog van maken :p

Waarschijnlijk dus een probleempje in de massa? Oké. Aanstaande vrijdag ga ik even terug (eerder geen tijd dankzij school/werk), want ook de standaard moet even nagekeken worden (veert niet helemaal terug) en er moet een nieuw koplampbolletje in.
 
Back
Top