Heeft iemand ervaring met de "Gianelli Nardo"?

SR_Michael

SR since 19-06-2006
mijn oog is gevalle op de Gianelli Nardo, heeft iemand daar ervaringen mee?

mijn cilinder is nog standaard.. weet nie of dat gaat lukke met deze uitlaat:p
 
Advertisement - register to remove this

Punt 1: Het is de Gianelli Shot of de Top Performance Nardo, het zijn verder dezelfde uitlaten met een iets ander uiterlijk, een klein kwaliteitsverschil en een prijsverschil.

Punt 2: Daar is genoeg over te vinden in de search.

Punt 3: Om toch maar even antwoord te geven op je vraag, deze uitlaat presteerd als een van de beste uitlaten op je standaard cilinder als hij natuurlijk goed afgesteld is. Een race-vario zou ook geen overbodige luxe erbij zijn, krijg je het net wat mooier afgesteld.
 
DeJongh said:
Punt 1: Het is de Gianelli Shot of de Top Performance Nardo, het zijn verder dezelfde uitlaten met een iets ander uiterlijk, een klein kwaliteitsverschil en een prijsverschil.

Punt 2: Daar is genoeg over te vinden in de search.

Punt 3: Om toch maar even antwoord te geven op je vraag, deze uitlaat presteerd als een van de beste uitlaten op je standaard cilinder als hij natuurlijk goed afgesteld is. Een race-vario zou ook geen overbodige luxe erbij zijn, krijg je het net wat mooier afgesteld.

ik heb er een Malossi Variateur + koppeling in zitte :p

maar met goede afstelling zou het moete kunne op standaard 50cc cili?
 
DeJongh said:
Punt 1: Het is de Gianelli Shot of de Top Performance Nardo, het zijn verder dezelfde uitlaten met een iets ander uiterlijk, een klein kwaliteitsverschil en een prijsverschil.

Punt 2: Daar is genoeg over te vinden in de search.

Punt 3: Om toch maar even antwoord te geven op je vraag, deze uitlaat presteerd als een van de beste uitlaten op je standaard cilinder als hij natuurlijk goed afgesteld is. Een race-vario zou ook geen overbodige luxe erbij zijn, krijg je het net wat mooier afgesteld.
gianelli shot was vroeger de gianelli nardo... vanaf dat top performance ook een nardo uitbracht noemde gianelli de uitlaat shot.
 
Gilera_Gsm. said:
gianelli shot was vroeger de gianelli nardo... vanaf dat top performance ook een nardo uitbracht noemde gianelli de uitlaat shot.

Voor jouw tijd zeker?
De TP Nardo was al jaren leverbaar toen de Giannelli Nardo verscheen. Het duurde ook maar 1 jaar voordat de naam veranderde in Shot.
 
Een Yasuni R loopt prettiger vanaf lage toeren. De Shot komt er pas later in.
Bovendien is een R een stuk degelijker en stiller dan de Shot.

Ik heb de Shot altijd een erg goede uitlaat gevonden, maar er zijn gewoon teveel mensen waarbij de demper eraf vliegt of waarbij de ophanging kapot scheurt. Dat daar na 9 jaar sinds de introductie van die uitlaat ngo steeds niets aan is gedaan is werkelijk niet uit te leggen.
 
Aidix said:
Een Yasuni R loopt prettiger vanaf lage toeren. De Shot komt er pas later in.
Bovendien is een R een stuk degelijker en stiller dan de Shot.

Ik heb de Shot altijd een erg goede uitlaat gevonden, maar er zijn gewoon teveel mensen waarbij de demper eraf vliegt of waarbij de ophanging kapot scheurt. Dat daar na 9 jaar sinds de introductie van die uitlaat ngo steeds niets aan is gedaan is werkelijk niet uit te leggen.
De shot wordt dacht ik ook niet meer gemaakt. Giannelli maakt nu enkel nog bling-bling uitlaatjes die niets anders doen dan herrie maken :X
 
Van de Shot is vrij recent juist een versie met goedkeuring uitgebracht, ze worden nog steeds gemaakt, alleen nu met prop :)

Ze hebben dus wel tijd&zin in het aanbrengen van een prop en laten keuren van de uitlaat, maar het vervangen van het ophangplaatje of het goed doorlassen van de demper is net even teveel gevraagd.
 
Aidix said:
Van de Shot is vrij recent juist een versie met goedkeuring uitgebracht, ze worden nog steeds gemaakt, alleen nu met prop :)

Ze hebben dus wel tijd&zin in het aanbrengen van een prop en laten keuren van de uitlaat, maar het vervangen van het ophangplaatje of het goed doorlassen van de demper is net even teveel gevraagd.
Dacht dat ze niet meer gemaakt werden. Nuja, prop is er snel uit hoor ;)
Mss is de TP Nardo wel iets beter van kwali.
 
ok, net achter gekomen na wat rond vragen bij de scooter tuning zaaken dat de Gianelli Shot niet leverbaar is voor een Aprillia SR2000 (Morini motor), dus denk dat het dan een Yasuni R word :p
 
Back
Top