Heeft begrenzer wel zin?

Advertisement - register to remove this

ligt eraan hoe je hem afstelt, en wat noem jij een race uitlaaat? gianelli nrx?

kijk, ik vind dat je beter je scooter op 60 ofzo afstelt dan, want ze zien toch wel dat je een andere uitlaat heb, en als je dan niet harder gaat, valt dat op weetje
smile.gif
 
jep klopt... ik heb zelf een morsebegrenzer, en heb em staan op 65 km pu.. das wel aan de hoge kant, maar zo voorkom ik denk ik(hoop ik) dat ze argwaan krijgen en me scooter meenemen voor controle, de boete zal dan liggen denk ik op 180 gulden, maar das beter als me spulletjes weg, kijk het is geen evo-zooi, maar er zit genoeg geld in daarom!

laters..

henk

------------------
honda x8r-s, zwart, nov 99.
malossie 70cgiet,nrx, 17.5 dell,polini vario,polini snaar,polini airspeed,polini 15/49, polini membraan,
 
Ja je moet gewoon je begrenzer op zo'n 65 km/u zetten. Ze zien toch wel dat je scooter niet meer origineel is. Keep in mind : boete is beter dan dat er een of andere mafkees aan je scooter gaat zitten sleutelen!!
Koop ook een fatsoenlijke begrenzer die goed is af te stellen en die niet ontdekt wordt (morse bijvoorbeeld)

Mzzl

------------------
Aerox, onbegrenst, Polini Speed Control, Hebo Slipkoppeling, Hebo Gara
 
Originally posted by The Aerox man:
een of andere mafkees aan je scooter gaat zitten sleutelen!!

Noem jij dat sleutelen wat die gasten doen?!?!?!
Bij een maat van me hadden ze eerst de ophangpunten aan het blok gewoon losgeschroefd en omdat de bouten aan de cilinder nogal vastzaten (moeilijk los te krijgen) besloten ze maar om de uitlaat eraf te breken
mad.gif
!! Huppakee, cilinder ook verneukt!
 
Back
Top