hebo

bissie

Well-Known Member
ik heb een hebo uitlaat gekocht (met rode demper), kan iemand me iets vertellen over afstelling???
er zit nu in gele drukveer, 15% trekveertjes, 4,2 gram rollen

hij heeft in het begin genoeg toeren maar bij de 20/30 heeft ie vet overtoeren en dan zakken de toeren langzaam weg zodat de top ook errug laag is (80 teller)

bij voorbaat dank

o jah dit zit op fire fox btw

Advertisement - register to remove this

met lichtere rollen reedt ie alleen slechter, is een hebo nou zo moeilijk af te stellen of ben ik de enige die er problemen mee heeft??

wat kost die hebo eigenlijk???? ik hoorde dat ie maar 175 kost , dan ben ik weer genaaid.
ennne hij is wel mooi die alu demper!!!!

Die Hebo kost rond de fl. 300,=...

Verder is het wel vaag... Is het de 50cc (breed recht deel in expansievat) of de 70cc-versie? Ik heb ook m'n twijfels over de nieuwe Hebo Gara...

Greetz.

70 of 50 weet ik niet eigenlijk, check ik vandaag wel ff.

hij valt me tot nu toe iig wel tegen, maarre nog maar beetjemet afstelling probere, misschien wordt het nog wat.

Nee, hebo70, tegenwoordig is er zowel een 50 als en 70cc versie van de Gara met rode demper... Gewoon de opvolger van de versie met carbondemper... Verder is er inderdaad een 70cc-uitlaat met zo'n lelijke lasnaad over de hele lengte, die in het zicht zit...
Dan heb je nog de Racing I en II...

Greetz.

oh ik dacht....dat die 70cc versie die met die dikkere demper was....dat er een lelijke las naad over heel de lengte van het expansie vat loopt weet ik maar die demper....zou kunnen....intreseerd me ook niet veel.....ik heb zelf ook zo'n 50cc kut ding op me scooter gehad.....liep echt kut

de hebo gara (zonder schotten) is eigenlijk een uitlaat met een heel lekker vermogen op minarelli hor. orgineel.
Maar, de powerband is vrij smal. Omdat de vario van de orginele minarelli scooters onzettend brak is heb je een toerenpik in het begin en een dip erna. Met de hebo heb je hier extra last van. Je verliest immers heeel snel vermoegn wannee rhet toerenverloop niet constant is.
Conclusie koop een goede vario! (met een plienie vario wordt het probleem nog erger).

denk je, dat je scoot eindelijk goed loopt, 90 op teller (firefox).
en perfect optrekken enz.

knalt die tering demper uit elkaar!!!!!

duzz een tip: niet kopen!!!!!!!!!

gvd me uitlaat eindelijk goed afgestelt (90 teller firefox)knalt me gave rode demper uit elkaar!!!!!!!!!!!!!!

duzz conclusie maak nie zelfde fout alss mij maar koop andere uitlaat

DAT ZEI JE GISTEREN OOK AL !!!!!!!!!! EPPO
Originally posted by bissie:
gvd me uitlaat eindelijk goed afgestelt (90 teller firefox)knalt me gave rode demper uit elkaar!!!!!!!!!!!!!!

duzz conclusie maak nie zelfde fout alss mij maar koop andere uitlaat

het probleem met die hebo gara demper is dat ze van buiten naar binnen worden vastgedraaid en niet zoals de andere dempers met tapeinden van binnen naar buiten

hey rudeboy, voordat je conclusies trekkt, hij is afgebroken binnen in, bij dat ijzer pijpje met die gaten erin duzz doe ff niet TE slim he!!!!!!!
Duzz hij zat goed vast

Ik doe helemaal niet te slim, meneer gauw op ze teentjes getrapt.
Weet alelen dat die demper bij mij gewoon niet zat vastgedraaid vandaar.

Back