This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hebo Zwarte Drukveer, hoeveel % ?

Daniel@NRG

Well-Known Member
Wie heeft het antwoord op de bovenstaande vraag ?

Die drukveer werd bij mn vario geleverd, ik ga hem er zowiezo inzetten omdat hij erbij hoort, ik vraag me alleen af hoeveel % hij is.

oi
 
hey,

de sterkte van deze drukveer is gelijk aan de mallossi geel, en de polini goud.
alleen is het zo dat die hebo zwarte drukveer korter is dan de meeste andere drukveren, alleen weet ik niet wat hier het voor/nadeel van is. ik weet zo even niet meer of ze nou 15 of 30% zijn :?

laterz
 
dan is die hebo ook 15% dacht ik zo. ik heb met alledrie gereden en ze presteerden alledrie ong. hetzelfde, qua gasherneming - topsnelheid enzo.

trek je conclusies !

laterz
 
Hebo is inderdaad erg kort. Drukveer van ongeveer 15%. Ik heb alleen het idee dat ie niet lang meegaat, aangezien de mijne al vrij rap helemaal d00d was.
 
Originally posted by ScootAsch
Hebo is inderdaad erg kort. Drukveer van ongeveer 15%. Ik heb alleen het idee dat ie niet lang meegaat, aangezien de mijne al vrij rap helemaal d00d was.

hoeveel km mee gereden?? 5000 ofzo? lijkt me toch wel redelijk normaal dat ie dan een beetje de doode kan op gaat.

hoelang gaat zoon drukveer dan +- mee?
 
Originally posted by Joost@aerox
hebo is juist heel kort! ben je nog wel helemaal wakker teun


zZZz8) .... hmm vreemd
Ehm ik ging jaartje geleden naar matton voor hebo vario'tje en daar kreeg ik een zwarte drukveer bij. Ze vertelden me daar dat hij 15% was. zwarte kleur. Ik kocht daarna maar malossi geel want ik vond die van hebo toch wel erg slap. vreemd zeg.

Ik zal wel pics maken