RandX_Benelli BenSnelli Racer 10 March 2006 #1 Beste mensen, Ik heb een hebo vario gekocht 2de hands van een vriend overgenomen. Maar zijn de standaart rolletjes van een vario Mina hzt. even dik lang breed Dan hebo rolletjes? Mvg,
Beste mensen, Ik heb een hebo vario gekocht 2de hands van een vriend overgenomen. Maar zijn de standaart rolletjes van een vario Mina hzt. even dik lang breed Dan hebo rolletjes? Mvg,
Vissa PB Guru 10 March 2006 #2 Dat denk ik niet Std rollen zijn 15X12 Ik denk dat er 16X13 in jou hebo vario zit , netzoals een Multivar/Speedcontrol/Power One etc Upvote 0 Downvote
Dat denk ik niet Std rollen zijn 15X12 Ik denk dat er 16X13 in jou hebo vario zit , netzoals een Multivar/Speedcontrol/Power One etc
RandX_Benelli BenSnelli Racer 10 March 2006 #3 Oke danku het is trouwens niet voor mij hoor is voor me neef maar heeft geen account hier dus ik vraag et even, Upvote 0 Downvote
Oke danku het is trouwens niet voor mij hoor is voor me neef maar heeft geen account hier dus ik vraag et even,
M.O.P. Well-Known Member 10 March 2006 #4 17x12 mm dat is maat van de rolletje in hebo vario Upvote 0 Downvote