hebo vario vs mhr vario

kielserat

kielserat
ik vraag me af welke vario het beste zou presteren:

de hebo vario of de MHR 2006 vario????

ik rijd momenteel met een hebo vario op volgende setup:

70cc polini evo tuned
carters zijn aangepast op de evo cilinder
28mm keihin
home made wigje met hebo spruitstuk
MHR overrange poelies
MHR delta clutch
hebo vario
mhr aandrijfriem
MHR 13/44 vertanding
MHR eprom ontsteking
yasuni C21
...

welke vario zou het beste presteren op mijn setup?

hebo vario of mhr vario????

alvast bedankt

Advertisement - register to remove this

persoonlijk zouw ik voor de mhr gaan, want de hebo die slijt bij mij tog wel een stukje sneller weg.
kwa prestatie zouw ik ook voor mhr dan gaan ik dacht dat deze tog wel wat sneller ervoor zouw zijn voor een 70 cc setup al heb ik nog niks getest op de testbank.

ik zou ook voor de mhr gaan, aangezien deze in feite gemaakt is voor de mhroverrange en 't beter bij elkaar zou 'moeten' horen..
en ik dacht dat deze wat 'groter' was?? correct me if i'm wrong..

maar dat hebo sneller slijt dat hoeft niet eens, een vriend van me rijdt al zeker 2 jaar met een hebo vario en deze doet 't nog steeds goed...

veel prestatie verschil zul je er imo niet uithalen

persoonlijk zouw ik voor de mhr gaan, want de hebo die slijt bij mij tog wel een stukje sneller weg.
kwa prestatie zouw ik ook voor mhr dan gaan ik dacht dat deze tog wel wat sneller ervoor zouw zijn voor een 70 cc setup al heb ik nog niks getest op de testbank.

dan doe je toch iets niet goed , aan hebo vario is zeer slijtvast , ik heb toevallig vorige week voor het eerst een licht versleten hebbo vario gezien , en ik monteer ze al sinds dat ze bestaan.

maar je kunt een MHR vario dan ook niet vergelijken met een Hebo vario ,dan zou je m moeten vergelijken met een Multivar , welke wel vrij snel slijten juist.

maar aangezien je ook de overrange poelies hebt zo ik sowieso de mhr vario nemen..

en zeker gezien de setup.

dus iedereen zegt dat ik beter de MHR vario kan kopen...

in welk opzicht is deze dan beter dan de hebo vario? want kwa prestaties zeggen er hier een aantal dat het niets scheeld.. dus kan ik evengoed met men hebo vario blijven rijden.. of niet?

Back