Hebo uitlaat

Red-shark

Well-Known Member
Lo iedereen, heb juist men Hebo Gara uitlaatje binnen gekregen voor MBK Booster ( YAMAHA BW) Nou zitten daar ook nog 3.5gr. gewichtjes bij, Nou vraag ik my af, is dat niet wat al te licht? Of is het gewoon afstellen met die loodjes?
Ik heb volledig standaard scooter...
GRTZ
 
Advertisement - register to remove this

Hmpf, gisteren tot 10 uur zitten proberen af te stellen, op het begin met loodjes die er gewoon in zaten vertrok ie helemaal niet, nu hebben we een combinatie genomen van de gele (3.5 gr erbijgegeven met de uitlaat) en donker blauwe( gewicht ken ik niet) maar nu vertrekt ie wel maar echt slecht...:henko:
Hoe krijg ik die nu perfect afgesteld, door sproeier te vergroten?
OF zou ik blijven zoeken met rollen?
Nog eens: alles standaard en een HEBO GARA CHrome uitlaat op YAMAHA BW

THNX
 
ja maar met de combinatie die er inzat van lichtblauwe en donkerblauwe wou hij niet vertrekken, Dit wilt toch zeggen dat ze gewoon te zwaar zijn hé ?
Nau hebben we comb genomen van donkerblauw en geel...
Zou ik mss eens kijken om de afstelling van een Tecnigas te proberen te vergelijken, zo rijden er veel zoveel gasten bij ons rond met echt mooi geluid en snelle trekkracht...
Wat zou je als gewichtjes ongeveer aanraden???
THNX
 
Huh? Heb je een combinatie gemaakt?
Volgensmij brengt dat alleen maar gezijk aan, dacht dat alles hetzelfde moest zijn.
Probeer alles is hetzelfde dan?
Want misschien met een combi dat het dan ongelijk loopt ofzo.
 
Huh? Heb je een combinatie gemaakt?
Volgensmij brengt dat alleen maar gezijk aan, dacht dat alles hetzelfde moest zijn.
Probeer alles is hetzelfde dan?
Want misschien met een combi dat het dan ongelijk loopt ofzo.

een combi maken van gewichten is niet erg, het werkt gewoon.:P


is de sproeier al vergroot, of had je al een terugloper voor je hebo
 
nee, heb geen grotere sproeier( nog niet) maar ga ik dan niet veel te veel verbruiken want veel sneller moet je niet echt gaan en ik gebruik hem dagelijks voor naar school te gaaan...
Maar heb net gelezen dat als ie veel toeren maakt en slecht wegrijdt dat ie de trekveertjes moet veranderen?
 
je kan je sproeier ook niet vergroten, dan kan je waarschijnlijk binnenkort een andere cilinder kopen..

stel eerst je sproeier & gasnaald maar eens af..

Ma je zegt sproeier afstellen en geen grotere sproeier?? Dat klopt toch niet???|(
Je moet toch voor afstelling gewoon een grotere sproeier zetten, Wat is ook alweer de std sproeier maat van BW/Booster?
 
nee, dat verschilt zelfs per scooter van hetzelfde merk en hetzelfde type.
het beste kan je je vlotterbakje eraf halen en gewoon kijken welke sproeier je hebt.
dan 6 maten groter oid.
 
Jij zegt dat je niet te hard wilt toch? waarom koop je dan een terugloop, Zowiezo zit er standaard ook een prop in een gara in de bocht.
Die moet eruit voordat je je sproeiertje gaat vervangen, met prop zou hij namelijk niet veel meer benzine slurpen.
En haal je sproeiertje even uit je scooter en kijk de maat, zorgt voor veel minder problemen :).

Succes

PS: Als je hard wil trekken gaat je top ook omhoog joggie :)
 
Als je het toch niet snapt, waarom probeer je het dan? Hier wat richtlijnen wat je mischien op weg helpt.

Sproeier: rond de 75-80
Trekveertjes: Ikzelf heb Omega zilver met een R, dus bij jou klopt dat ook wel, of mischien Malossi wit of geel (zelf proberen)
Drukveer: de standaard drukveer zou je erin kunnen laten, anders Malossi wit of geel
Rollen: Rond de 4.0-4.5, anders kan je het ook mixen maar zorg wel dat het dan om en om zit.
 
Als je het toch niet snapt, waarom probeer je het dan? Hier wat richtlijnen wat je mischien op weg helpt.

Sproeier: rond de 75-80
Trekveertjes: Ikzelf heb Omega zilver met een R, dus bij jou klopt dat ook wel, of mischien Malossi wit of geel (zelf proberen)
Drukveer: de standaard drukveer zou je erin kunnen laten, anders Malossi wit of geel
Rollen: Rond de 4.0-4.5, anders kan je het ook mixen maar zorg wel dat het dan om en om zit.
Thnx gast, maar snappen doe ik het wel, ik vraag gewoon ewa uitleg:(
 
Back
Top