This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hebo toeren/temp meter

AthenaPowered

PiaMember
Ik hoorde van iemand op forum dat er een hebo toeren/tempo meter te koop is voor 90 euro, ik d8 dat is niet duur, hij gaf me een link naar ST.net ik kijk en zie dit:

Hebo toeren/temp tellers ...

Nieuwe temperatuur en toeren/temperatuurmeters van Hebo. Compleet geleverd met sensor uiteraard !

Richtprijs: Temperatuurmeter - 65 Euro
Richtprijs: Toeren/temp. meter - 95 Euro

Nu vraag ik me dus af of deze ook al te krijgen zijn, enzoja, waar ???
 
Ik had een topic erover geopend, had deze niet gezien :+

Ik zoek dit tellertje dus ook, heb geen idee waar ie te bestellen is, aangezien de hebo site ook down is!
Maar wat ik me afvroeg, zou het geen slap aftreksel zijn van een koso? :L

 


Ik heb hier een koso voor me liggen en lijkt er idd heel veel op het enigste verschil is dat bij de Hebo de 2 draadjes er links uit komen en bij mijn koso rechts.
De bedieningsknopjes zitten ook op de zelfde plaats
 
Aprilia_area 51 said:
Denk dat hebo toch wel iets beters verzint

H.T.V.I : beetje dimmen tegen mijn homie :|


wat doe je moeilijk :| ik suggereer gewoon dat het dezelfde zou kunnen zijn, en hij komt met een misschien sarcatisch bedoelde opmerking, waarvan ik denk dat ik er zo op moet reageren, dus ik zeg er wat van dan ga jij je maar mee bemoeien ?.
 
lekker boeiend allemaal
wees eens lief tegen elkaar !

ik heb die hebo in em handen gehad en ik kan je zeggen hij lijkt erg veel of die daytona ook met bediening maar het zag er allemaal wel goed uit

maar ik hou het lekker bij me rpm tellers