This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

hebo rooie trekveertjes

Even een snel vraagje over de hebo trekveertjes.

Ik heb bij scootparts niet de rode trekveertjes bij me koppeling gekregen en die heb ik tog echt nodig. Nu is mijn dealer geen hebo verkoper dus mijn vraag is nu hoeveel % trekveertjes zijn die rode en welke zijn er mee te vergelijken. Deze moeten dan ook wel in de hebo koppeling passen, dus als iemand ook nog weet wat de lengte van die hebbo veertjes is, ben ik helemaal blij ..

groetjes
 
je kunt beter niet de veren door elkaar gaan halen , het is gewoon niet te vergelijken , de sterkten verschillen onderling ook , 25% bij malossi is bijv. niet precies 25% bij Hebo , je maakt het dan alleen maar moeilijker voor later .

mischien is er wel iemand die ze over heeft....
 
ik heb er polini blauw voor piaggio in gehad , die zijn heeeeeel erg strak , maar de eerste helft zitten ze er ook los op , als je ze iets aanspant zitten ze vast en kun je m verstellen. (genoeg , want die zijn echt strak! , als dat niet wil moet je echt wat anders proberen!!!)

het is gewoon makkelijker werken met hetzelfde merk , dan krijg je geen verwarring.