Hebo Relica mbk nitro/aerox???

verbist_k

MBK_nItRoLiCiOuS
Yeepz de manne, heb ne nitro en ben nu volledig bezig met het samenrapen van alle optische en motorische stukken, en de motor het laatste (veel €)
Maar wil een snelle motor zonder al die evo of manston onderdelen en had gedacht aan de gewone racing stukke met hebo manston replica 70 cc cilinder en racing krukas, en vario etc van poini.. Maar ben ni zeker van welke pijp en carbu... Please help me out.. Thx
 
Advertisement - register to remove this

ja eigenlijk wel ja meer dan net iets meer, toch een machien da ewa moet vooruitgaan...
Had gedacht aan:
Hebo race krukas
hebo manston replica 70 cc alu
polini mondstuk + 21 dellorto racing black edition, polini membraan en valven
Polini vario en 2g clutch + polini koepel, air speed en speed drive poelie en riem
originele onsteking behouden
Malossi CDI
en de pijp weet ik eigenlijk nog ni, ma as iemand een idee heeft voor een beter setup mag ie altijd hier iets posten... Yeeetz Verbist
 
verbist_k said:
ja eigenlijk wel ja meer dan net iets meer, toch een machien da ewa moet vooruitgaan...
Had gedacht aan:
Hebo race krukas
hebo manston replica 70 cc alu
polini mondstuk + 21 dellorto racing black edition, polini membraan en valven
Polini vario en 2g clutch + polini koepel, air speed en speed drive poelie en riem
originele onsteking behouden
Malossi CDI
en de pijp weet ik eigenlijk nog ni, ma as iemand een idee heeft voor een beter setup mag ie altijd hier iets posten... Yeeetz Verbist


mja , waarom niet goedkoper?

Powerone krukas
stage6 racing cilinderkit
std spruitstuk
21mm
malossi vl 14 membraan of polini membraan
malossi mhr2000 vario (of overrange )
hebo verstelbare koppeling + std koppelingstrommel
std cdi , malossi is gewoon onzin om erop te zetten
c-16
malossi 13-44 vertanding
 
En wa is juist het verschil tussen een koppeling van 105 en 107mm? 105voor lichtere onderdelen ofzo? En wa is echt nu het beste? Een 10- of 12-pen krukas

en die speed drive poelie van polini wa geeft da juist?

Merci voor al den info
Thx.. see ya
 
Last edited:
waar posten ?? en perfecte afstelling

Hey allemaal ik heb een paar vraagjes maar weet niet hoe en waar ik die moet posten =s
kan iemand me helpen ??
mn vraag is : hoe kan je een hebo gara compititie uitlaat fantsoenlijk op een std brommer aan sluiten zonder overtoeren ofzo want heb hier nog tal van onderdelen liggen zoals : trekveertjes loodjes dr vario mallosie druk veer en een hebo gara uitlaat. en weet niet hoe ik de perfecte combinatie kan maken om mijn nitro perfect af te stellen want iedereen zit tege me te zevere dak mn krukas ga kapot rijde enz en weet niet wat ik moet doen.
laten jullie mij iets weten ??
Mvg lars
 
je gaat naar de het portal, dan forums, en dan het knopje new threads en dan kan je wat op dat forum schrijve bv. quickforum

En als je een goede krukas hebt steke gaat ie niet stuk, je moet natuurlijk zien dat je variogewichten niet te licht zijn want dan maakt ie veel toere maar gaat toch niet meer verder... de gewichtcombinatie is even zoeke maar je komt er wel want dit moet je zelf aanvoelen... zou dan ook wel segmenten van je piston veranderen voor optimale prestatie of zelfs hele piston
 
verbist_k said:
En wa is juist het verschil tussen een koppeling van 105 en 107mm? 105voor lichtere onderdelen ofzo? En wa is echt nu het beste? Een 10- of 12-pen krukas

en die speed drive poelie van polini wa geeft da juist?

Merci voor al den info
Thx.. see ya


105 of 107 is de maat van het koppelingshuis ,deze is bij scooters verschillend ,het ene merk of type heeft een andere maat dan de andere , is een kwestie van meten wat je moet hebben.

als je kunt kiezen altijd voor 12 gaan met zo'n setup

zou gewoon een complete overrange set van Malossi nemen
 
verbist_k said:
je gaat naar de het portal, dan forums, en dan het knopje new threads en dan kan je wat op dat forum schrijve bv. quickforum

En als je een goede krukas hebt steke gaat ie niet stuk, je moet natuurlijk zien dat je variogewichten niet te licht zijn want dan maakt ie veel toere maar gaat toch niet meer verder... de gewichtcombinatie is even zoeke maar je komt er wel want dit moet je zelf aanvoelen... zou dan ook wel segmenten van je piston veranderen voor optimale prestatie of zelfs hele piston


aah oke maar k heb nog een std krukas steken =s zou die het wel houden ?? want die hebo gara uitlaat is een 70cc en heb maar een 50cc std motor =s
grtzz
 
Eastdriver said:
aah oke maar k heb nog een std krukas steken =s zou die het wel houden ?? want die hebo gara uitlaat is een 70cc en heb maar een 50cc std motor =s
grtzz


ik zou niet met 70cc op een std krukas gaan rijden , kans dat dit stuk gaat is best groot.

hebo gara is niet echt een 70cc uitlaat , hij word wel zo genoemd maar hij doet het in verhouding op std cilinder nog beter dan op 70cc...

wil je een goed uitlaatje neem dan een Gianelli shot
 
Back
Top