R RPM Well-Known Member 1 June 2003 #1 Ik wil onder mijn beta een andere snelle uitlaat leggen, maar ben aan het twijfelen of ik de hebo gara koop of de doppler s3 koop. iemand suggesties ?
Ik wil onder mijn beta een andere snelle uitlaat leggen, maar ben aan het twijfelen of ik de hebo gara koop of de doppler s3 koop. iemand suggesties ?
Dennis ToetToet 6 June 2003 #21 sorry dak zo laat reageer, tussen die 2 pijpen die je wou zou ik voor de doppler gaan, maar wat athena racing al zegt yasuni R is ook zeer goed en betrouwbaar Upvote 0 Downvote
sorry dak zo laat reageer, tussen die 2 pijpen die je wou zou ik voor de doppler gaan, maar wat athena racing al zegt yasuni R is ook zeer goed en betrouwbaar
Jorioz Mc3 BeuQ Member 7 June 2003 #22 Xpro is een zeer goeie uitlaat vin ik. Makkelijk af te stellen, voor veelzijdig gebruik gemaakt. Vriend van me had ook een beta, met een nrx: liep erg lekker!! Upvote 0 Downvote
Xpro is een zeer goeie uitlaat vin ik. Makkelijk af te stellen, voor veelzijdig gebruik gemaakt. Vriend van me had ook een beta, met een nrx: liep erg lekker!!