This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hebo NG / Hebo Manston R. / Stage6 racing

Jan_Kaas

Well-Known Member
Hallo8P..

1e vraag: Wat is nou het verschil tussen de NG en de Hebo Manston Replica ? De 1 zegt; Is dezelfde cilinder. De ander zegt : zijn twee verschillende cilinders. Als het verschillende cilinders zijn, welk vd 2 zou sneller zijn ?

2e vraag: Welke cilinder zou de beste keus zijn, qua kwaliteit e.d. ?
- NG / HM Replica
- Stage 6 racing

In combo met c16/c20 - 21 mm carb e.d.

Ik hoor het wel



Tsjuuuuuus:*
 
Zijn precies de zelfde cilinders.. alleen andere benaming . En denk dat de Stage 6 uit de doos het snelst is en ik heb het zelf niet zo op de wand van de hebo cilinders.
 
Erwin. said:
Zijn precies de zelfde cilinders.. alleen andere benaming . En denk dat de Stage 6 uit de doos het snelst is en ik heb het zelf niet zo op de wand van de hebo cilinders.

maar je kan nou ook niet echt zeggen dat die stage 6 wand zo sterk is :*

maar stage 6 zal uit de doos sneller zijn dan ng.. maar met een flinke beurt brand die ng ook wel goed hoor
 
Shane said:
maar je kan nou ook niet echt zeggen dat die stage 6 wand zo sterk is :*

maar stage 6 zal uit de doos sneller zijn dan ng.. maar met een flinke beurt brand die ng ook wel goed hoor

Heb persoonlijk niet echt ervaring met de wand van de stage 6, maar van hebo weet ik iig dat die niet altijd even best is.
 
Ja oke ik dacht zelf ook aan de stage 6 racing.. Is best snel en goedkoop en heb er eigelijk nog geen slechte dingen over gehoord Maarja voor mij was het met die NG en HM.R beetje onduidelijk.. En als ik em untuned laat zal t beter zijn icm een c16 dan met een c20 toch ?
 
stage6 , Athena , Parmakit (volgens mij) ,Hebo , komt allemaal uit dezelfde gieterij..

tja , heb wel eens meegemaakt dat bij hebo de wand iets losliet , mja , met malossi en bidalot ook wel..