This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

hebo ng 50cc, std zuiger??

(-KingAppie-)

IR-customer
ik heb een hebo ng gekocht.

deze was vast genaait dmv een verrote naaldlager.
omdat de wand nog helemaal goed is en de kop lichte putjes heeft, denk ik dat ie nog wel te maken is. de zuiger is helemaal gaar.

nou het volgende: kan een std mina zuiger in de cil?

wat ik zelf al uit heb gezocht:

1. de diameter is hetzelfde
2. de lengte is hetzelfde
3. de afstande tussen de bovenkant vd zuiger en de pistonpen is hezelfde.

het enige verschil is dat de zuiger slotjes verder uitelkaar staan.
wat als gevolg heeft dat ze allebij net in de spoelpoorten tercht kome.

zou dit draaien of moet ik een andere zuiger zoeken?
 
uuh een NG heeft een Flat zuiger...gaat niet helemaal werken dus +dat je spoelpoorttiming anders gaat worden, NG heeft 1 zuigerveer nodig en als je zuigerveren allebei dreigen te happen in de spoelers zou ik t risico niet nemen, tis tog weer ff 200 eu wat je dan weg ken gooien 8P
 
Ik vertrouw toch maar weinig dealers. Ik snap ook niet dat hij niet zegt dat je er gewoon een hebo zuiger in moet doen. Doe gewoon een nieuwe zuiger erin. Het zou zonde zijn dat dalijk je wand dood gaat, omdat je een std zuiger erin deed.
 

NG heeft naar mijn weten toch nog altijd een DOME zuiger en geen FLAT. Manston is een ander verhaal...
 
er zijn geen hebo zuigers verkrijgbaar de athena zuiger is exact hetzelfde ik had n zelfde probleem en bij mij staat er nu dus een athena in en een orginele zuiger er in zetten kon ik ook voor kiezen alleen dan zit je met de slotjes die over de poorten gaan al heeft de orginele hebo zuiger dat ook bij mij :S
 


tuurlijk zijn ze verkrijgbaar :|