This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hebo Manston Replica/Stage6 Racing

Ghandum

Well-Known Member
ik wil wat meer info over deze cilinders

welke loopt beter op een C16?
daar bedoel ik mee, met welke cilinder heb je dan meer trekkracht?

ik praat btw over untuned...

en welke is beter met kwaliteit enz...

bedankt!
 
SpeedyJ said:
Ik heb andere dingen gehoord en gezien over de Manston Replica... na wat bewerking is ie niet egt tam meer hoor...

Het gaat hier over untuned he

Ik denk dat je uit de stage6 meer haalt. Icm met een c16 21mm en mhr2000 vario zal dat zeker leuk lopen en een leuk koppel geven. Verwacht wel geen 20+ pk's zo untuned en met c16. Daarvoor zou je echt je blokje moeten tunen andere uitlaat en alle andere meuk moeten hebben. En dan nog moet je heel wat uurtjes op de testbank staan.
 
Tegen de tijd dat een NG een beetje vooruit wilt, na tuning dus, ben je al meer kwijt als voor een cylinder die standaard even snel is.
En dan zit er bij zo'n NG ook nog een goedkope zuiger...

Ik kan geen rede bedenken waarom je een NG zou willen kopen.
 
NG is best een mooie cilinder , maar je kunt voor minder meer krijgen , waarom dan een NG kopen? de timing van een NG lijkt bijna wel een Hebo ovaal

ik heb zelf @ nrg een NG , tuned , dan doet ie het wel leuk maar om een beetje op straat te rijden en meetings zou ik geen ng kopen.. dan nog eerder een Hebo ovaal met shot

ik heb op minarelli de ervaring dat een NG met c-16 niet veel meer doet dan een ovaal met een shot... wel wat meer power onderin maar loopt nauwelijks sneller..