Hebo manston replica LC 50cc VS Hebo alu 70cc AC

Status
Not open for further replies.

bastaaa

100% Vlaming
hallo,

ik heb dus een vraagje intussen zijn de plannen gewijzigd welke cilinder ik ga nemen. ik heb dus nu een benelli 491 AC. Ik heb 2 mogelijkheden: ofwel neem ik hebo manston 50 LC (dan bouw ik mijn scoot om naar LC) ofwel neem ik een hebo alu 70 AC. Welke presteerd nu het beste? en als ik die manston 50 neem moet ik dan een andere uitlaat nemen dan een shot?

alvast badankt
groeten bastaaa
 
Advertisement - register to remove this

Denk dat c16 iets té is voor een manston replica 50, denk dan een yasuni r het wel leuk gaat doen. Het zal cker niet slecht lopen maar als je hem zo laat kun je beter voor minder geld een R halen lijkt me.
 
Gaat het hier nou om een "manston replica 50cc" (= gewone alu50 met vlinderpoort) of een echte manston 50cc, dat is wel ff een enorm verschil natuurlijk. In geval van die replica kan je beter gewoon een alu70 halen. Die replica50 is niet zo bijzonder.
 
Originally posted by Aidix
Gaat het hier nou om een "manston replica 50cc" (= gewone alu50 met vlinderpoort) of een echte manston 50cc, dat is wel ff een enorm verschil natuurlijk. In geval van die replica kan je beter gewoon een alu70 halen. Die replica50 is niet zo bijzonder.
het gaat om deze:

hebo manston 50cc LC!
GEEN REPLICA


€ 199,95

en de deze:

HR4000161 Cilinder Hebo

D=47.60mm, 70cc, aluminium, AC.
Met alu kop!
Past op oa: Aprilia SR, WWW, Sonic, Rally, Gulliver, Beta, Benelli, Malaguti F12, MBK Ovetto, Jog, Yamaha Zest, Jog, Axis, Neos.
Let op: Gratis bezorgd in NL.


€ 167,95
 
Last edited:
Originally posted by Aidix
Gaat het hier nou om een "manston replica 50cc" (= gewone alu50 met vlinderpoort) of een echte manston 50cc, dat is wel ff een enorm verschil natuurlijk. In geval van die replica kan je beter gewoon een alu70 halen. Die replica50 is niet zo bijzonder.


Owk laat me maar zien dat een Manston 50 bestaat :)
Er bestaat naar mijn weten alleen een Replica 50
 
en een manston 50 is niet serieus? ... rare redenering ... want alleen het feit dat je die manston 70 moet laten uitdraaien (kop wel te verstaan) zal het niet zijn zeker ;)

Nuja wil je beide laten vlammen ga je er toch geld moeten tegen aan smijten en 'deftig' spul kopen ... of ben je van plan om zoals al gezegt in een ander topic met een nrx te rijden :p
 
Ik denk dat je met die 70 een stuk relaxter vooruitkomt, al is hij dan wel een stuk minder snel. Het is maar net wat je zelf wilt natuurlijk. Zo'n jankende 50cc race vind ik dus echt prut. Hoop herrie maar schiet nog steeds nix op.
 
Originally posted by bastaaa
nee hoor da heb ik nooit vermeld een nrx :|! ik heb hier namelijk een c16 en een shot liggen! dus ik zie wel welke het beste erop gaat!

Je had ook nergens vermeld dat je die c16/shot liggen had ... En ik maakte gewoon de veronderstelling dat je, indien je die manston50 zou kopen, er deftig spul ging moeten ondergooien ... en dus niet bv een nrx (wat sommigen doen ;) ).

Ik heb ook nooit gezegt dat JIJ het gezegt had...het stond gewoon vermeld in het topic van hebo50/mhr50 (door razma) dat sommige een evo/mhr 50 hebben en dan rondsjezen met een nrx en een 12mm ...

om back ontopic te komen ... je koopt idd best (gewone) 70cc als het voor 'dagelijks' gebruik is ... Wil je een project ofzo starten kun je dan nog altijd kiezen wat je het beste ligt ...

Moest je het erbij vermelden wat de bedoeling is zou dat natuurlijk wat makkelijker zijn om te helpen beslissen :)
 
ok het wordt dus de volgende setup: hebo krukas pen12, hebo alu70 AC, hebo vario, hebo koppeling, dellorto 17.5 of 19mm, gianelli shot of c16!!

heel erg bedankt voor jullie reacties!!!

groeten bastaaa

deze kan dus dicht
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top