hebo manston 50cc

yups

Well-Known Member
via search en verschillende andere bronnen heb ik geprobeerd informatie te verkrijgen over de manston 50cc, maar dat is niet echt gelukt omdat ik bijna geen mensen ken die deze cilinder hebben. Wat ik wilde weten is wat voor toeren deze draaid, of de kop net als de 70 moet uitgedraaid worden voor euro 98 en of tie voor zowel 10 als 12 pen te verkrijgen is

bvd.
 
Advertisement - register to remove this

hoeveel toeren het geheel zal draaien is niet te zeggen , ligt ten eerste aan de setup die het gaat worden en hoe je het geheel afsteld/laat afstellen. en ga je m laten tunen of niet.....

de kop hoeft niet te worden uitgedraaid..

of ie in pen 12 te krijgen is weet ik niet , zul je moeten vragen bij degene bij wie je besteld. of anders zorg je dat je een pen 10 krukas hebt , kan ook..

mja , als ik toch voor 50cc zou gaan zou ik een evo nemen , is het nicasil in ieder geval al beter van en untuned leuke resultaten mee te behalen..
 
een evo :P ! Uhm ik heb toch liever mhr team 50 cc dan ! rij ik ook mee en loopt prima ! maar over het toeren kan je weinig zeggen ligt aan jezelf zoals al gezegd is ;) !

Maar evo draait wel meer dan mhr in iedergeval :)
 
Richhie said:
een evo :P ! Uhm ik heb toch liever mhr team 50 cc dan ! rij ik ook mee en loopt prima ! maar over het toeren kan je weinig zeggen ligt aan jezelf zoals al gezegd is ;) !

Maar evo draait wel meer dan mhr in iedergeval :)

Kun jij dat zo al zeggen ja ?
Knappe jongen.
 
De manston 50 is in pen 12 te krijgen en met een 21 en c20 draaide ie net geen 14k rpm en zit rond de 13pk dus vergelijkbaar met de evo en geeft een hebo ng/rep. pak slaag met zelfde carb, uitlaat, vario en koppeling
 
melf #50 said:
hoeveel toeren het geheel zal draaien is niet te zeggen , ligt ten eerste aan de setup die het gaat worden en hoe je het geheel afsteld/laat afstellen. en ga je m laten tunen of niet.....

Hij bedoeld toch gewoon op welk toerental de std cilinder zijn meeste pk's afgeeft :?
 
Richhie said:
een evo :P ! Uhm ik heb toch liever mhr team 50 cc dan ! rij ik ook mee en loopt prima ! maar over het toeren kan je weinig zeggen ligt aan jezelf zoals al gezegd is ;) !

Maar evo draait wel meer dan mhr in iedergeval :)

:| :|
Graag alleen zinnige dingen toevoegen
 
A-Bizar said:
jij ook even goed lezen.

manston 50. STD of TUNED

hij wil weten bij hoeveel toeren een STD manston ( dus geen getunede manston ) de meeste pk's afgeeft.

nou , dan zet je dus er eens een power one uitlaat onder en daarna een evo 50 pijp , dan merk je dus dat er zeer veel verschil in zit.

hoe wil jij dan gaan zeggen wanneer zo'n cilinder de meeste pk's af gaat geven?
 
het feit dat ik eraan zit te denken is dat evo 50 of mhr 50 vrij vaak onder een scoot zitten in verhouding tot een manston 50, t leek me ook gewoon een leuke cilinder omdat juist niemand (lees: vrij weinig) deze cilinder hebben, maar een daaraangekoppeld feit is dat er ook vrij weinig info over is vandaar dit topic, misschien dat mensen nog iets toe te voegen hebben ?
 
yups said:
het feit dat ik eraan zit te denken is dat evo 50 of mhr 50 vrij vaak onder een scoot zitten in verhouding tot een manston 50, t leek me ook gewoon een leuke cilinder omdat juist niemand (lees: vrij weinig) deze cilinder hebben, maar een daaraangekoppeld feit is dat er ook vrij weinig info over is vandaar dit topic, misschien dat mensen nog iets toe te voegen hebben ?

mja , als je spannend wilt doen moet je m gewoon kopen en proberen , tis nog maar net wat voor setup erop komt en hoe goed je kunt afstellen hoe die gaat lopen , dat is met elke setup en afsteller weer anders..
 
Een paar jongens ook uit Venlo gaan hem testen en dan kan ik er misschien wat over zeggen maar dat kan goed nog een paar weken duren. Verder moet alles een keer getest worden. Dus wat let je...;)
 
Back
Top