Hebo Manston 50

Advertisement - register to remove this

miss is het wel handig om ene link te vermelden voor deze kerel:!
Ik weet niet WAAR deze te koop is anders had ik het wel fff gelinkt
 
Ja, maar ik ben naar Scootermania (VCR) in beveren geweest, want ik dacht dat ze er ook indderdaad waren om een manston 50 pen 10... maar hij zegt dat hij wel aan een snelle pen 10 zuiger kan komen maar dat is met een bolle kop en dan moet je kop weer laten uitvlakken/draaien en dat schiet ook niet op, en het is geen replica, want daar zijn ze wel voor... Ik kreeg te horen dat het wel ging maar er moest nog wel wat aan gebeuren...
Dus.. maar heb ondertussen al hebo pen 12 krukas gekocht maar toch von ik het raar..? Wat denken jullie?
 
Originally posted by Bart@JBH
kan dani hier niet wat
meer ddl heid geven over de mansont 50...:rolleyes:
dat kan hij..

de hebo MANSTON 50 is er niet in pen10.
Oud model manston 70 was er met pen 10, maar dat is nu ook over naar pen 12
 
Originally posted by dani
dat kan hij..

de hebo MANSTON 50 is er niet in pen10.
Oud model manston 70 was er met pen 10, maar dat is nu ook over naar pen 12

en de manston 50
is kwa wand zeker het zelfde verhaal als de 70...>
en is hij beetje leuk getimed std ofniet...?
 
De wand van de manston50 is net als de nieuwe manston70, dus opich lekker wandje, maar vergt wel wat subtieler tune werk tov een malossi wand.

De uitlaat timing ligt standaard al vrij hoog, de spoeltiming zou net iets hoger mogen, maar ik denk dat het standaard al vrij aardig wil knallen.

De kop ga ik iig niet uitdraaien, ik heb ook nog geen gekke verhalen gehoord. Maar dat is natuurlijk ook afhankelijk van de squish. Ik hoop hier snel echt concreet antwoord op te geven als het bij mij draait.
 
PR3.jpg

2x een manston (r) en 1x een alu (s) (foto komt van project page)

Das een lastig verhaal, das sponsorwerk.

Een hoop dealers kunnen bij Van Wijk dingen bestellen, waaronder Hebo spullen aangezien Van Wijk importeur is van Hebo
 
kop is ala 70cc alleen dan een wat kleiner kamertje.
Ik heb nu geen foto's van de cilinder enzo, maar zal ze zsm regelen.

ik had ff in de search dit gevonden, daar stonden wel een paar fotootjes.
 
Ja, met 98 zou ik zoiezo wel gaan rijden ja.. maar moet die kop daarvoor nou uitgedraait worden of is dat allemaal maar een hoop bullshit?
 
Hij zegt een paar posts geleden dat hij het zo snel mogelijk wil gaan testen als het blok draait, dan zal hij het vast wel vertellen.
Verder moet hij op 98 rijden, tenminste op in Nederland verkrijgbare pompbenzine ivm de regelementen van de SOBW.
Rustig afwachten dus op wat Dani ons gaat vertellen. Verder is er volgens mij nog niemand met deze cilinder op het forum.
 
Back
Top