Hebo koppeling

Witte_@_SR

BMW M-Power
Ff nieuwe aangemaakt omdat die andere onoverzichtelijk begon te worden.

Heb nog een paar vragen die ik graag beantwoord zou hebben.

-mn blauwe hebo veertjes kregen die hebo koppeling niet strak. ff oude malossi witte erin gedaan om te kijken of die em wel strak trok en ja hoor, met witte malossi veertjes staat ie gewoon zoals het moet. morgen dus ff zwarte malossi erin laten zetten omdat ik die met mn tangetje niet zomaar erin krijg. waarom wordt er dan gezegd dat er alleen hebo veertjes in kunnen, terwijl die van malossi hem perfect strak trokken net zoals in mn fly clutch?

-ik heb naar mijn weten een 105mm hebo verstelbare koppeling gekocht, en heb ook een 105mm huis. nu is er wel erg weinig speling tussen het huis en de segmenten, niet eens een mm overal (krijg er niet eens een stukje tin van 0,7mm tussen, wat betekend dat de speling bij elk segment nog geen 0,2mm is). de koppeling zelf heb ik even nagemeten; die is 103,8xmm. is 103,8xmm nou de maat van een 105mm of 107mm koppeling? ik ga morgen ook ff kijken of ik ergens een 107mm huis vandaan kan halen. dan zal er bij elk segment wat meer speling komen. maar is die speling nodig...of kan ik gewoon rijden met minder als misschien wel 0,5mm bij elk segment? is ws een domme vraag, omdat hij dan al heeeeel snel gaat aangrijpen denk ik zo??
 
Advertisement - register to remove this

C4rN said:
Die zitten er std bij geleverd, dus vind maar lijp dat jij ze niet hebt.

dat is niet altijd zo , ik heb ze meestal met groene en blauwe veren ,maar regelmatig zit er wel 1 tussen waar idd blauw en rood bij zitten , maar rood is wel heel erg zwaar
 
Back
Top