Hebo Gara Te koop Min. Hor.

Status
Not open for further replies.

The Aerox man

AeroX DeDiCaTeD
Ik heb wegens vervanging door Yasuni R een Hebo Gara te koop voor min. hor. Hij ziet er nog goed uit, hij heeft er ongeveer 4 maanden ondergelegen. Alleen vooraan zit een klein plekje roest, de rest waar de lak van is, is zwart door de olie dus geen roest. En er komt af en toe wat olie uit de demper, maar dat kun je fixen door de demper eraf te halen en schoon te maken.

Plaatje:
Aerox_ik_02.jpg


Hij rijdt lekker op originele 50. Zie anders de test v/d scootin.

Voor 100,- mag je hem meenemen.
 
Advertisement - register to remove this

exuze moi ofzo

oja sorry, laat we het er maar gewoon op houden dat ie fatsoenlijk rijdt op een 50 (90 km/h met andere vario erbij).

Mzzl
 
prijs

Ik weet niet hoeveel het kost om het op te sturen naar belgie. In Nederland kost het met dit gewicht 12,50.

Als 't kan stuur ik hem gewoon onder rembours op, dat je dus bij de deur moet betalen. Als dat niet gaat moet je gewoon eerst 100,- op mijn rekening zetten en als ik dat heb stuur ik hem wel op (en als je me niet vertrouwdt dat moet je het niet doen, ik ga dus niet eerst die uitlaat opsturen want dan kan ik fluiten naar mijn geld denk ik).

Prijs is dus : 100,- + verzendkosten

Op een ark doet ie het waarschijnlijk hetzelfde als op een Aerox denk ik (alles is toch hetzelfde?). Bij mij trok ie goed (tja wat is goed!) gewoon zonder dip naar 90-95. Dat was wel met Speedcontrol vario, ik weet niet hoe ie het doet met de originele vario. Zal ie wel rond de 85 op top zitten denk ik.

Mzzl
 
Je hebt een thread in minarelli
over dat je vario heet werd en dat was met die uitlaat verkoop je die uitlaat daarom omdat je problemen hebt door die uitlaat??
want ik wil niet hetzelfde hebben.
 
Nee ik verkoop die uitlaat omdat ik van een maat van mij zijn 2 weken oude Yasuni heb gekocht voor 250,-. Hij had een NSR gekocht en deed zijn uitlaat weg, want hij moest geld hebben voor een 70.

Die problemen met me vario liggen zeker niet aan die uitlaat want dat probleem heb ik nu nog. Hij nog helemaal goed, licht geroest vooraan, maar vanaf 't expansievat zit alle lak er nog op. Het beetje roest kun je als je wilt eraf schuren en opnieuw opspuiten met blanke lak. En er komt wel eens een beetje olie ofzo uit de demper, maar dat kun je ook gewoon fixen. Hij is niet voor niks 100,-. Een nieuwe kost 270,-.

Dus als je nog geïntreseerd bent wil ik wel informeren wat 't kost om hem op te sturen naar je.

Mzzl
 
Originally posted by arthuraerox r
Aerox man als je snel van hem af wil dan moet je als je dat wil?
Je email even geven en dan is het in een paar mailtjes geregeld.

of mail mij op A.Franken@keyaccess.nl

alvast bedankt

he eppo je reageert op elke uitlaat!! koop je ze ook allemaal of niet??? of ben je zo'n flapdrol die op alles bied en dan zegt nee toch maar niet :(
 
Wat zeg jij dan, ik heb op 2 geboden en bij vorige pogingen ging het nooit door dus heb ik op deze en nog 1! andere geboden, ja.

P.S. stop met dat zielige woord eppo wat wie dat gebruikt is echt dom gewoon, hoe verzin je zo'n woord eppo9||6 9||6 stoer hoor!!

shit,
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top