Hebo gara (rode demper)

Nemphis

R@c£ M@nI@k
Eej,

ik heb al veel gehoord over deze uitlaat, goeie prestaties, mooi geluidje, ...
Over het geluid wil ik het namelijk hebben.
ik heb deze nog nooit zien rondrijden en weet dus niet hoe het klinkt, kan iemand dit anders eens op één of andere manier online zetten? Alvast bedankt.
 
Advertisement - register to remove this

Wat heb jij een hoge dunk van je eigen zeg. Er bestaan ook nog andere dingen dan een micro'tje op je pc hoor, bv een draagbare cassete recorder, digitale camera, ... Ik vraag dit dan ook alleen aan de mensen die deze middelen ter beschikking hebben. En niet aan diegene die alleen een micro hebben op hun pc en daardoor een zinloze reply geven.

BTW: De foto had ik al lang gezien hoor.
 
Wel Bart, de scooter zelf speelt eigenlijk geen rol denk ik, alleen het geluid van zo'n Hebo Gara met rode demper, omdat ze zeggen dat het zo'n relaxed geluidje is, en aangezien ik het nog nooit gehoord heb, ben ik wel nieuwsgierig.
 
Originally posted by Nemphis:
Wel Bart, de scooter zelf speelt eigenlijk geen rol denk ik, alleen het geluid van zo'n Hebo Gara met rode demper, omdat ze zeggen dat het zo'n relaxed geluidje is, en aangezien ik het nog nooit gehoord heb, ben ik wel nieuwsgierig.

Van wie heb jij dan gehoord dat het een relax geluidje is? Dan kan je ook bij die mensen dus informeren HOE zij weten dat het zo'n mooi geluid geeft, want ik neem dus aan dat zij het bij iemand gehoord hebben dus als jij ook naar die iemand gaat...

Heb btw geen eigendunk van mezelf maar ben beetje frustri doordat mensen van die onmogelijke vragen stellen waarop toch geen goed antw. zal komen wat hen tevreden stelt...
 
Ik "hoor" dat van mensen op andere scooterforums. En de meeste forums over scooters zijn van Nederland en ik woon in België, dus kan ik niet zomaar even naar Nederland rijden om naar een uitlaatje te luisteren.
 
Andere fora zuigen
smile.gif


Maar, hij klinkt beetje uh ja hoe zeg je dat knetternd ofzo. Advies gewoon kopen, en ermee rijden. Sommige mensen vinden het mooi, andere haten het. En een uitlaat bv op een aerox klinkt anders dan op een runner.
 
Ah eindelijk mijnen topic teruggevonden;

Tzou dus voor op nen aerox moeten zijn,
zou wel goed moeten presteren zeker.
VDM alvast bedankt.

PS: Als ge nen topic van plaats veranderd zou ik dit wel zelf eens willen weten
smile.gif
 
heb ik toch sinds 3 dagen zo'n uitlaat.
Geluid is HARD, maar wel mooi.
Looks zijn ook toppie.
Nu de prestaties:
Me tecnigas trekt harder en rijd harder.
Ik heb em dan wel nie helemaal goed afgesteld, maar da zal toch geen 20km/u schelen lijkt mij, wel?
 
Originally posted by Nemphis:
Wel Bart, de scooter zelf speelt eigenlijk geen rol denk ik

Denk jij...

Nou, schroef maar eens een Nr-x op een Piaggio en een op Minarelli, wedden dat het qua geluid een wereld van verschil is?

Waarom staat deze topic niet onder Scooters Algemeen?

Greetz.
 
Back
Top