This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Hebo 70 racing 2 Piaggio LC

Status
Not open for further replies.
500 en nog wat

en ook nog een 17,5 mm dell 'orto met STAPELS sproeiers... ik geloof van 80 tot 100 ofzo
 
fuck net een gilardoni voor 500 piek eroplaten zetten en afstellen. loopt 100 op teller.. bleeurr.. maar dat carbje wat moet je daar voor hebben??
wil ik wel kopen namelijk.
 
hmmm ben de helft van me sproeiers kwijt....

er zitten bij:

65, 74 t/m 90

mail ff privé
 
OK, nu moet je je niet meteen beledigd gaan voelen, maar ik bied 250 en ik leg wel uit waarom.

Ik heb een Typhoon met AC blokje en ik wil die al heel lang ombouwen naar LC. Maar ik kon nooit de goede spullen aankomen.

Het is nu toevallig dat jij die cilinder wegdoet en ik een Runner blok voor weinig aan komen kan.

Maar ik moet nog effe kijken of ik aan dat project beginnen ga, maar als je het te weinig geld vind mail dan effe voor hoeveel wel want ik zit ook nog met die van dat runnerblok te handelen en ik wil niet te duur uitkomen dan wacht ik nl op iets goedkopers....
 
Is dit trouwens die cilinder die Aidix bespreekt of is dit een andere...

Zo ja, wat voor een uitlaatpoort heeft deze en met welke uitlaat heb je die topsnelheid gehaald???
 
das die cilinder die Aidix bespreekt ja...

en die topspeed is met een jolly moto

tsjek je mail trouwens
 
Na lang klooien heb ik eindelijk de goeie afstelling gevonden




en wil ik aan een nieuw project beginnen. Deze cilinder heeft 500 km gereden. Zuiger + zuigerveer zijn nog in orde. Er moet alleen een nieuw pakkingsetje bij.

T.E.A.B. (Tegen Elk Aanneemlijk Bod)

Ik heb ook nog een TP trophy 70 Tuned... Ook nog in goede staat en gegarandeerd snel... incl zuiger zuigerveren en alle zooi
 
jaaa, ruud, heb ook wel interesse in die cilinder. Heb je er al één verkocht. Ze lijken me allebei wel tof! Hoeveel is die TP nieuw?
 
Status
Not open for further replies.