hebbedingetjes op je scoot!?!

Status
Not open for further replies.

dave

Well-Known Member
wat voor speciale hebbedingetjes hebben juullie op je scoot ?!?


en wet er iemand een site met veel van zulke dingen?
 
Advertisement - register to remove this

nou heb ik het hoor!!

ik heb voor 250,- boxjes uitgezocht, een 3wegspeaker van 80 watt en een subwoofer van 350 watt dit lijkt mij voorlopig wel voldoende, als ik mijn loon binnen heb ga ik ze halen (+/- 3 wk) nu alleen nog een nieuwe accu en een goede versterker , oja die parelmoer lichtjes en die luchthoorn heb ik nog niet , de winkel was zater dag om 4 uur al dicht (DIE T*RINGLE**RS)
frown.gif
 
Ja ik weet wat een blacklight is...

blacklight geeft alle materialen met witte kleur de kleur van het licht.

blacklight heet blackligt, omdat het zo genoemd is toen de eerste uitgevonden was, en die was 'zwart' (paars dus).

Ze zijn te koop in 2 lengtes: 15cm + 35cm

de lange is goedkoper als de kleine, vanwege productiekosten ofzo, dus ik heb gelijk de grote gekocht
smile.gif
 
Hoe kun je het beste zo een blacklight eronder monteren? Gaat dat gewoon met parkertjes of met klipjes ofzo. Zit al een tijdje met het idee om er een onder te hangen, maar weet niet echt hoe. Hoe hebben jullie 'm eronder gemaakt? Neem aan dat het heel simpel is maar toch ff voor de zekerheid anders ben ik 'm na een paar km rijden kwijt. Ook zonde.
 
PACECAR-LAMPEN! Mijn Speedfight2 heeft 4 lampen aan de voorzijde, waarvan de buitenste 2 niet aagesloten zijn (dit zijn kleine ronde lampjes). Hierin heb ik pacecar-lampen laten zetten. Dit zijn lampen die heel kort achterelkaar heel fel flitsen (geen stroboscoop snelheid maar meer de snelheid van de lampen op het dak van pol/ambu/brdw). Dit ziet er 's nachts "oogverblindend" uit.
 
Op de plek van de originele tuuter? Past zo een luchthoorn daarin dan? Bij m'n SR Racing past dat nooit. Deze is LC. Zit de radiateur dan niet verschrikkelijk in de weg?
 
bij mij past het wel maar mijn originele zit dan ook onder het frame( jaja ik vind het ook een rare plaats ) in principe maakt het natuurlijk niet uit waar ie zit je moet alleen wel dezelfde draadjes doortrekken naar de plek waar je hem gaat stouwen (offcourse)
wink.gif
 
Als je een echte luchthoorn hebt moet je ook nog ergens je compressor dumpen, das ook wel kut
smile.gif
. Ik ga er binnen kort eentje halen maar er is vast nog wel plek naast mijn versterker
wink.gif
.
 
Nee, gewoon je normale accu houden dat gaat perfect met mijn 100WATT (veels te weinig) als je niet 8 uur achter elkaar wilt luisteren zonder tussendoor ff te blazen
smile.gif
.
 
Dave>> gewoon op je standaard accu zetten en niet zeuren
smile.gif
want het werkt gewoon goed, ik heb een gewone Yuasa (???) accu en die trekt het makkelijk.
 
Dave in een italjet past het wel maar ja niet iedereen heeft natuurlijk een redelijke ruimte dus moet er wat anders op te verzinnen zijn en wat ook wel lachuh is een strobo lichtje onder je buddy en als je door het donker rijdt zie je het flitsen dat is ook wel cool
cool.gif


Alleen als je een radio wil zal ik toch maar een paar extra zekeringetjes op je accu zetten want anders krijg je kortsluiting en dan ben je nog verder van huis
rolleyes.gif
 
leuke dingen voor je scooter....nou doe zoals mij...HEBO alumnium 70 race cilinder, hebo krukas, yamashi S1 uitlaat, 17,5 mm carb. en een malossi primaire vertanding en dan zal ie wel lekker rijden....maak geen kermis attractie van je scooter maar een straaljager ofzo....HEBO rules
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top