hebbedingetjes op je scoot!?!

Status
Not open for further replies.

dave

Well-Known Member
wat voor speciale hebbedingetjes hebben juullie op je scoot ?!?


en wet er iemand een site met veel van zulke dingen?
 
Advertisement - register to remove this

Uhm, ik heb een MHR cilinder, ik denk dat dat ook wel onder de hebbedingetjes valt
smile.gif
maar ik wil misschien z'n neon licht eronder gooien, dat lijkt me wel kewl
 
euh, mijn beta ius rood met zilver, dus ik heb allemaal rode schroefjes,kickstarter, stuurgewichtjes enz
Je hebt ook van die mooie rode/blauwe voeten steuntjes voor je passagier heelaas passen deze niet bij mij :-(
of bedoel je dat soort dingen niet?
 
Ik heb een dubbele strobo aan de achterkant en ik ben nog aan het bedenken hoe ik een tl aan de onderkant van mijn scooter moet maken zonder dat ie binnen 1 dag naar de tering is. Ik denk achter mijn voorkap nog wel wat ruimte is en anders weeet ik het ook niet meer
smile.gif
. Er hangt nu een 100w versterker in maar dat wordt binnenkort verviervoudigd (of meer
smile.gif
) en dan moeten er ook nog nieuwe speakers in want deze zijn kut.

Daarbij nog van die stuurgewichtjes, digitale teller, donker folie voor de koplampen en het spatbord eraf gesloopt.
 
IS HONDERD WATT VOLDOENDE (als je eerlijk bent , want het is natuurlijk nooit ruig genoeg) ik ben namelijk ook bezig met het inbouwen van een radio, die zit er al in, ik ben nu bezig met het uitzoeken van boxen + versteker (noem eens een goed(kooP) merk)

ps weet iemand waar in een Honda X8R-s de toeter(luchthoorn) zit??
 
Voor fl 60 gulden hoop ik wel dat je een 3-hoornige luchthoorn koopt, anders is het veel te duur, en zit ie echt niet achter je voorkap? ergens anders lijkt me niet echt logisch
smile.gif
 
ik heb em al gevonden , ik weet niet of je weet hoe een x8r eruit ziet maar die heeft in het midden een wit stuk tussen je benen , dit is het frame eronder zit een best grote lege ruimte ( leuk om dingetjes in te bouwen, erg handig ) daar zat ie!

ik ga vandaag parelmoer knipperlichten aanschaffen( als ze nu eindelijk binnen zijn) en een stoere luchthoorn!
 
100WATT is genoeg voor normale midrange speakers maar voor een lekkere sub is het veels te weinig.

Die luchthoorn is een 3 delige set die 118dB
smile.gif
smile.gif
levert en kost 49,95 bij de conrad (bestelnummer 84 24 00-01), werkt gewoon op 12V maar kost aardig wat ruimte
frown.gif
maar dat boeit niet zoveel
smile.gif
.
 
Ik heb zelf ook wat dingetjes op mn scoot:
-een blacklight (onder mn scoot)
-oliekapjes voor knipperlichten en achterlicht (achterlicht is eigenlijk verboden, maar boeie)
-een 4-tonige toeter....nouja, gewoon 4 toeters aan elkaar gezet, en elke toeter op een andere toon gezet...

nu hebbik mn scoot vorige week uit elkaar gehad, dus zit er nix meer op, maar ik ga binnenkort alle knopjes om dingen te activeren op mn dashbord zetten (zie er veel vetter uit
smile.gif
)

Freezerator: blacklights zijn te koop bij brommerhoek Vink in delft voor 50 piek.
in kleuren blauw, paars, geel en rood

ik ga nog een andere achtervleugel kopen voor mn zenith, en daar gaat een blauwe blacklight onder als 2e remlicht
smile.gif
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top