Hebbedingetjes op je scoot -=PART 2=-

Advertisement - register to remove this

Laser light is ook cool
cool.gif
...
Hoe maak je trouwens je achterlicht zwart????
Met flambe of zo (gewoon verfikken)
 
Ik heb al mijn glassjes vervangen te weten:

Knipperlichten allemaal blanke glaasjes, heb ik een tijd voor moeten zoeken want ik kon alleen colourfull krijgen, maar bij parts hadden ze ze nog wel! Daarin heb ik blauwe lampjes... Das mooi man!

Mijn achterlciht is van carbon! Kijk maar eens een keer op mijn page voor mijn scooter; die fotoz zet ik er nog wellis op, maar dan geef ik de url pas. Het lampje in het achterlicht heb ik rood gemaakt vanwege de veiligheid, ik heb geen zin in autos achterop als ik rem en ze zien het niet.

Een draaiend achterlcihtje is daarom ook kut. Als je remt zie je het niet.

Ik maak nu ook een lampje onder mijn scooter: blauw...

Een leuke toeter is ook leuk, ik heb er 1 met 8 verschillende melodieen ofzo. HJheehe als ik hem in houd en ik rijd weg horen ze me een kilomter verder nog (of meer)...

SvR
 
De lampjes heb ik met speciale verf blauw gemaakt, bij de betere scooterdealer hebben ze vast ook wel van die doorschijnende verf...

Die toeter ik weet niet hoeveel dei ongeveer koste maar hij is echt niet moeilijk aan te sluiten!
Gewoon oude tuter weg en hopen dat de nieuwe ook makkelijk er op kan worden gezet.

SvR
 
Die blauwe lampjes (knipperlicht voor) die je hebt, heb je die zo gekocht of zelf blauw gemaakt met stift ofzo ?

Origineel zijn de lampjes wit, is het apart/mooi als je de knipperlichtlampjes blauw maakt dan ?

Btw: Zo'n toeter ofzo met meerdere melodieen, hoeveel kost zoiets en waar is het te krijgen ?
Is het makkelijk aan te sluiten zo'n ding? hoe gaat dat precies...
 
Krijg je dan gelijk van dat hele blauwe licht of meer zoals xenon verlichting op die dikke duitse bakken? Dat is wel mooi namelijk, dan ga ik dat ook doen. Maar dan op de koplampen.
 
Owkee nu snap ik wat je bedoeld wat voor spul het is. Ik bedoelde van die lakstiftjes ofzo om je lampjes blauwer te maken waardoor je de kleur hebt van xenon ofwel gasontladingslampen.
 
Back
Top