Hebb zeer veel hulp nodig !!

Busted

Well-Known Member
Dag iedereen,

Vorige maandag heb ik besloten een brommer te kopen, de brommer is legaal aangekocht en niet opgedreven. Ik kocht de brommer van een goede vriend en heb hem daar laten staan tot woensdag.

Het doel was niet om met de brommer te rijden maar om hem door te verkopen. Ik zelf ben nog geen 16 jaar dus heb ik woensdag aan die vriend gevraagd of hij de brommer naar mortsel wou rijden in een camionet (zijn vader reed natuurlijk).

Toen hij in mortsel aankwam heb ik de brommer gepakt en heb ik hem naar "het pleintje" geduwt (niet gereden). Daar zat ik gezellig bij een paar nieuwe "vrienden", toen er een vriend van mijn "vrienden" aankwam.

Hij was gehaast en moest nog snel iets naar hove brengen. Hij vroeg aan een vriend of hij hem niet even kon brengen maar hij wou dat niet. Toen zij een van mijn vrienden "gebruik zijn scooters(die van mij), hij(ik) gebruikt hem ten slotte niet".

Ik was totaal overdonderd en wist niet wat te zeggen, omdat ik goed wilde staan bij deze vrienden heb ik maar gezegd dat het mocht.

Anderhalf uur nadat hij vertrokken was belde hij om te zeggen dat hij gecrasht was, maar dat hij toch is kunnen weglopen.

Do politie is nu al bij mijn vriend van wie ik die brommer heb gekocht langs geweest dus ze zullen vrij snel bij mij komen,, Wat moet ik doenn ???

bedankt!

ps : Ik heb geen verzekering voor de brommer en geen rijbewijs. | de kerel die ermee gecrasht is heeft verzekering en rijbewijs
 
Advertisement - register to remove this

naar mijn weten is de gene die er op rijd verantwoordelijk voor alles.

Zelfde als ik iemands auto mee pak en daar het licht van kapot is. Krijg ik die boete. Niet de eigenaar.
Jij hebt er niet op gereden.
Dus die andere is fout.
 
Idd, waarheid duurt het langst.
Het is meer zijn schuld, gewoon lekker eerlijk je verhaal doen.
Dan komt het allemaal wel weer goed ;)
 
maar je zei dat die jongen verzekering had maar was je scoot verzekerd ik dacht da een verzekering op de brommer staat en niet op die jongen en nemen ze die niet in beslag als hij zonder verzekering reed?
 
Back
Top