This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

heb even zonder olie gereden

smetje

Well-Known Member
ja heb een klein dagje zonder olie gereden allez zonder wss niet genoeg en men brom trok goed en nu ineens doet die nx meer hij trekt zeer traag op en dan na een 5sec komt hij pas op toeren
zou het een warm loper kunnen zijn ?
zoja hoe los ik dit op thx

ja das idd klote een dag rijden zonder olie is aardig lang maar ik weet niet wat jij onder een dag verstaat als ie zeer traag optrekt en daarna perfect rijdt hoeft het geen warmloper te zijn,maar het zou wel kunnen al hewt zo is dan mooet de cilinder gehoond worden,wat hier rondt de 15 euro kost ligt eraan waar je gaat

Wow.. rode drukveer :O Neem een pimperpaarse die zijn nog sterker 8P, maar beetje dom om zonder olie te gaan rijden en dan nog burnen ook :s. Ik denk dat je cil eraf moet draaien en als er een veeg oid inzit laten honen en nieuw zuigertje.

SpeedNRG said:
honen kost zo ongeveer tussen 20 en 30 euro, bij mij in de buurt.
mocht je moeten laten honen, dan moet je er ook een nieuw zuigertje in zetten.

als je dit doet kun je net zo goed 2e hands een ander compleet cilindertje kopen dan ben je goedkoper uit...

NRG subaru WRX said:
als je dit doet kun je net zo goed 2e hands een ander compleet cilindertje kopen dan ben je goedkoper uit...
Hier kost honen 50 euro inclusief nieuwe zuiger. Als ie eenmaal gehoont is is ie weer als nieuw en een 2ehands cilinder heeft er vaak al heel wat kilometertjes erop zitten en dus al wat versleten.