This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden HD Sonic Sprintframe compleet te koop

Status
Not open for further replies.

HDsonicR

100% HD Special
Hallo mensen,

Na 2 seizoenen en 3 jaar scooterknutselen ga ik mijn sprintframe te koop aanbieden.
Het gaat dus om een Sonic sprintframe, verlaagd en verlengd.
De wielbasis is nu 1,40 m en de uitlaat zit zo'n 5 tot 8 cm boven de grond (behoorlijk laag zwaartepunt dus).
Ik kon er helaas niet elke meeting bij zijn dit seizoen en ik ben bang dat dat volgend jaar alleen maar meer word, vandaar ook het beeindigen van deze hobby.
Maar tijdens de meetings die ik wel ben geweest, zijn er tijden van 6,87 en 6,92 mee gereden, en ook wat finale runs.
Alles is HD-special tuned. Oftewel super goed verzorgd blok wat eronder hangt. Nooit iets warmgelopen of wat dan ook.
Maargoed ik verkoop hierbij :
- COMPLEET SPRINTFRAME
Zou je in principe nu mee kunnen wegrijden.
Bevat:
Malossi MHR Speed 7T cilinder HDspecial tuned.
HDspecial tuned carters.
Malossi RHQ Krukas.
Malossi Overrange 2005, met Malossi 2000 Vario.
Malossi Delta Clutch koppeling.
Yasuni C21 met afgewerkte flens, in 100% goede staat, alleen een mooi bruin kleurtje door de bankuren, en dat demperspul laat stukje los, ook door de hitte van het banken.
HPI 2005 analoog met verzwaringsplaat. ( Heb er ook een DIGITALE kast bij, waardoor het gewoon een HPI digitaal word)
ECHTE Keihin 28mm afgewerkt.
Vertanding iets tussen de 8,4 en 8,8...Details even onbekend (Na een aantal malen verwisselen vergeet je dat ja =P).
Membraam en spruitstuk zijn goed, meer zeg ik niet.

Verdere accesoires

- Stage 6 warmtemeter
- Minibike Radiateur
- Reich waterpomp
- Neos achtervelg + Sonic Achtervelg
- Rapido voorvelg (volgens mij) + Sonic Voorvelg + schijfje, en remklauw.
- Setje voorvorkpoten
- CUSTOM MADE VOORVORK, gemaakt van hydroliek pijp (Afschuwelijk sterk) en weegt geen drol.
- Klein benzine reservoirtje
- fietsremhendels
- Extra Carterkap van een Neos
- AEROX Radiateur met volgens mij 1 slangetje niet.
- Killswitch ofcourse.

- Brand X Bodyprotector, in nieuwstaat, nooit mee gevallen of voor de lol mee over de grond gerold in een dronken of nuchtere bui, dus hij is onbekrast.


En uhm..... Zoek je verder nog iets, vraag het maar, misschien heb ik het nog ook.
Nu tijd voor foto's !

Totaal plaatje


CUSTOM MADE Voorvork, niet door mij, maar door een man met verstand van ditsoort dingen.


Speed 7T en HPI met verzwaringsplaat.


Yasuni C21


DE ECHTE KEIHIN 28mm afgewerkt


Extra fototje van de GECOATE Sonic velgjes


Bodyprotector voorkant


Bodyprotector achterkant



Het liefst doe ik hem compleet weg, maar mocht je interresse hebben in losse delen, neem maar even contact met me op, en dan zullen we is zien.

Stuur maar een PM of Mail naar rickyyy@live.nl

De groenteeee
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.