Hardcore, Speedcore, Darccore

wat vinden jullie van hardcore, darccore etc.

  • bagger, schande dat dit gemaakt wordt

    Votes: 21 12.2%
  • vroeger wel goed, maar nu is het dood

    Votes: 18 10.5%
  • mwa, sommige gaan wel, als het maar niet te snel gaat

    Votes: 33 19.2%
  • ja, vin het wel leuk hoor

    Votes: 34 19.8%
  • GABBER VOOR HET LEVEN

    Votes: 66 38.4%

  • Total voters
    172
ik vind het toch wel vreemd dat ik vanaf 1999 het woord gabber alleen als spot gehoord heb, en dat er nu ineens weer gabbers zijn (met de bijbehoorende skinheads...)
Ik kan er nix aan doen maar 9 van de 10 "gabbers" die ik zie lopen echt te nep voor woorden zijn... van de echte gabbers zijn er maar bar weinig over... dus loop niet allemaal te doen alsof je al jaaren in de cene zit want de cene is jaren dood geweest..

ik ben geen gabber meer maar ik ga teminste niet doen alsof

bah al die figuuren die eerst gabber waren en toen de harcore ect uit begon te raken dat ze toen masaal overstapte naar trance terbij ze een jaar eerder nog masaal lieppen te roeppen "HADCORE WILL NEVER DIE"

sell outs

EN NU GAAN ZE LOPEN VERTELLEN DAT ZE AL JAREN IN DE SCENE ZITTEN

houd toch iemand anders voor de gek...
 
Originally posted by enamer
ik vind het toch wel vreemd dat ik vanaf 1999 het woord gabber alleen als spot gehoord heb, en dat er nu ineens weer gabbers zijn (met de bijbehoorende skinheads...)
Ik kan er nix aan doen maar 9 van de 10 "gabbers" die ik zie lopen echt te nep voor woorden zijn... van de echte gabbers zijn er maar bar weinig over... dus loop niet allemaal te doen alsof je al jaaren in de cene zit want de cene is jaren dood geweest..

ik ben geen gabber meer maar ik ga teminste niet doen alsof

bah al die figuuren die eerst gabber waren en toen de harcore ect uit begon te raken dat ze toen masaal overstapte naar trance terbij ze een jaar eerder nog masaal lieppen te roeppen "HADCORE WILL NEVER DIE"

sell outs

EN NU GAAN ZE LOPEN VERTELLEN DAT ZE AL JAREN IN DE SCENE ZITTEN

houd toch iemand anders voor de gek...

Ben et wel met je eens, maar daar gaat et topic eigenlijk niet over he :*
 
ik love hardcore maar ben geen gabber ofzo.

het moet gewoon goed hard zijn maar geen speed of darkcore.

hardhouse vind ik ook wel goed.
 
Sven Wittekind (techno) vind ik lekker om naar te luisteren... Wil nu wellis een feestje bezoekn waarop ze het draaien.

Oja, als je techno langdradig vind, moet je het eens echt luisteren. Let op de beats, laat je ritmegevoel eroplos en je zult zien dat het vaak knap in elkaar zit.

Dit itt 'hardstyle' 8P
 
Originally posted by joey053
nou ik praat voor mezelf en IK vind er geen bal aan wat jij dr van vind moet je allemaal zelf weten

Nee heb alleen 't idee dat je niet eens weet wat Tekno is , that's all ...
 
k vind et af en toe nog wel vetjes
Nosferatu enz , blijven voor mij de betere

techo is langdradig idd

tekno is af en toe ook wel leuk

maar k blijf toch bij hardstyle leuke melodie, leuke bas goeie combo!
 
Originally posted by Sjoerd
Sven Wittekind (techno) vind ik lekker om naar te luisteren... Wil nu wellis een feestje bezoekn waarop ze het draaien.

Oja, als je techno langdradig vind, moet je het eens echt luisteren. Let op de beats, laat je ritmegevoel eroplos en je zult zien dat het vaak knap in elkaar zit.

Dit itt 'hardstyle' 8P

Sven Wittekind is nou niet echt hoogstaande techno :rolleyes: Als je dat leuk vind moet je ook maar is Amok en Nico Grunenberg downloaden.

Veel schranz setjes op

www.hardsignal.com
 
Gaan er nog mensen naar Masters of Hardcore op 20 maart in het Beursgebouw in Eindhoven?? :)
Anders kunnen we daar wel een mini-meeting houden oid? ;)
 
Originally posted by dw racing
k vind et af en toe nog wel vetjes
Nosferatu enz , blijven voor mij de betere

techo is langdradig idd

tekno is af en toe ook wel leuk

maar k blijf toch bij hardstyle leuke melodie, leuke bas goeie combo!

Er zijn genoeg Hc nummers met een lekker melodietje
 
Ik haat hardcore en iedereen die er aan meedoet. Laatst liep mijn neef en nog iemand langs de platte zoal (zaal) in Maastricht en waar was dus een hardcore feest bezig. Nou ze liepen dus alleen langs komen er opeens een paar van die gabbers met kettingen achter hun aan gerent, en waarom? Nouja hun met z'n 2 natuurlijk rennen. Gelukkig zijn ze weggekomen, maar waar slaat zoiets nou op? En zulke voorvallen zijn geen uitzonderingen tijdens zulke feesten. Deze feesten moeten echt verboden worden. Er komt altijd wel weer geweld, harddrugs, etc. kk gabbers is mijn mening hier word ik dus echt woedend van...
 
Hardcore is ook nie echt aan mij besteed. Hardstyle wordt ook commerciele crap, ik ben trouwe aanhanger van UK hardhouse. Muziek van Tom Harding, JP, Yoji Biomehanika en vooral Lab 4 ligt mij erg goed in het gehoor :) Jammer dat ik deze muziek op weinig feesten meer kan horen, alles is hardstyle :(
 
Originally posted by StreetRacer
Gaan er nog mensen naar Masters of Hardcore op 20 maart in het Beursgebouw in Eindhoven?? :)
Anders kunnen we daar wel een mini-meeting houden oid? ;)

Er zijn geen kaartjes meer..:(
Maar wel best leipe line up.... Noize Supressor
 
Back
Top