Hardcore, Speedcore, Darccore

wat vinden jullie van hardcore, darccore etc.

  • bagger, schande dat dit gemaakt wordt

    Votes: 21 12.2%
  • vroeger wel goed, maar nu is het dood

    Votes: 18 10.5%
  • mwa, sommige gaan wel, als het maar niet te snel gaat

    Votes: 33 19.2%
  • ja, vin het wel leuk hoor

    Votes: 34 19.8%
  • GABBER VOOR HET LEVEN

    Votes: 66 38.4%

  • Total voters
    172
Begin der dan ook niet over 8P

De Enzyme sound is wel vetjes ja, lekker industriel :W. Prednison Attack van Project omeaga 9||6 [a.k.a Meagashira] ken je vast wel, wat een master plaat is dat :~ En Neophyte vinnik zo ook niet echt bijzonder, maar live krijg ik er steeds kippenvel van })
 
oldskool

vind hardcore dus echt nog wel vet,oldskool.early hardcore sowieso.verder vind ik catscan,sommige van evil activities en style in die richting echt wel leip.zolang het maar geen dj vince of noize suppressor is:W .Alleen jammer dat me laatste feest met oud en nieuw was(vet feest,raving nightmare in maastricht).lang leve het stampgevaar!!:p
 
Op grote feesten waar ze ook hardcore area's hebben loop ik er meestal ff doorheen en dan heb ik het wel gezien. De "sfeer" die er hangt doet me niet zo veel. Geef mij maar de relaxte sfeer van Tecno.
 
Hardcore tot 1998 is nog goed , daarna vind ik het bergafwaards gaan.

Vooral de Oldstyle van begin jaren 90 vind ik echt super.

En die term Early rave , wie dat heeft verzonnen moeten ze meteen met beton aan de poten laten zinken
 
Originally posted by SRurbanKID
Omdat ze me gewoon irriteren. Zit ik in de bus, komt er een Marokkaanse vrouw met haar kind, gaan ze tegen dr lopen schreeuwen. "Kankerturk blabla".

Ik heb het niet zo erg op allochtonen, maar je kan ook vet erg overdrijven. Zoals gabbers dus doen. Voorderest heb je met Lonsdale geen stijl :L

sorry hoor, maar dit slaat dus werkelijk HELEMAAL nergens op.


hoezo iedereen over 1 kam scheren..:L:|
 
Och , over een jaartje ofzo is iedereen toch wel weer over die Hardcore rage heen .Iig de meelopers
Ik vind het niet heel tof ofzo , als er een tof melodietje en een beetje leuke effecten/synths inzitten is hel soms nog wel te doen.
Trancecore is meestal wel vet (melodieuze hardcore)
 
darccore is leuk.Hardcore is nog leuker:) maar speedcore vind ik gewoon té.dat gaat zo bom hard,is nie leuk meer..:)


goede djs zijn over het algemeen, natuurlijk neophyte,outblast darkraver (beetje hardstyle/hardcore)

tip: DB Area 2004 is zeer goed,een opkomende DJ.8)

Mensen die naar Mayhem arnhem gaan?
 
Last edited:
Back
Top