Hardcore, Speedcore, Darccore

wat vinden jullie van hardcore, darccore etc.

  • bagger, schande dat dit gemaakt wordt

    Votes: 21 12.2%
  • vroeger wel goed, maar nu is het dood

    Votes: 18 10.5%
  • mwa, sommige gaan wel, als het maar niet te snel gaat

    Votes: 33 19.2%
  • ja, vin het wel leuk hoor

    Votes: 34 19.8%
  • GABBER VOOR HET LEVEN

    Votes: 66 38.4%

  • Total voters
    172
Originally posted by Pitt.Bul.SR.WWW
hoezo dat?

Omdat ze me gewoon irriteren. Zit ik in de bus, komt er een Marokkaanse vrouw met haar kind, gaan ze tegen dr lopen schreeuwen. "Kankerturk blabla".

Ik heb het niet zo erg op allochtonen, maar je kan ook vet erg overdrijven. Zoals gabbers dus doen. Voorderest heb je met Lonsdale geen stijl :L
 
Luister ook al een lange tijd hardcore, en ga ookal een paar jaar na feesten. Jammer dat we vaak worden aangezien voor wazi's, mja daar ben ik alweer aan gewend :p [ lopen ook genoeg wazi's rond op feesten, is idd wat minder maar ik heb der geen last van ofzo :p ].

Ik luister verder ook wel breakbeat, darkcore, industrial hardcore, jumpstyle, UC style, oldschool, terror enzo Hardstyle vind ik dus niks :r
 
Originally posted by SRurbanKID
Vind het zeer ok.

Ik heb alleen een grafhekel aan gabbers met hun Lonsdale, Kale koppen etc. etc.
ja idd waar slaat dat op?!
luister zelf bijna alleen hardcore/ terror vind de nieuwe hardcore het best. ga redelijk vaak naar feesten (waar ik vaak moet werken)
 
Originally posted by SRurbanKID
Omdat ze me gewoon irriteren. Zit ik in de bus, komt er een Marokkaanse vrouw met haar kind, gaan ze tegen dr lopen schreeuwen. "Kankerturk blabla".

Ik heb het niet zo erg op allochtonen, maar je kan ook vet erg overdrijven. Zoals gabbers dus doen. Voorderest heb je met Lonsdale geen stijl :L
dan weet jij niet wat een echte gabbers zijn!!!! want die zijn niet rasistisch. op feesten lopen er wel van die mongolen bij...
 
Toen ik de titel las dacht ik al gelijk dat het een topic zou worden dat uit de hand zou gaan lopen. En ja hoor, ik lees 2 reacties, en het gaat gelijk over racisme e.d

Er wordt gevraagd wat mensen hier van de muziek vinden, en niet wie er een racist is. Ik hou dit topic in de gaten, als er ook maar een iemand is die over racisme begint ga ik warnings uitdelen en komt er een slotje op.
 
Tsjah ik vind dat hardcore etc niet eens muziek, maar dat is een kwestie van smaak:p .
Geef mij maar lekker hardRock8) .
 
Originally posted by Hebo-47.6mm
Hardcore heb ik altijd vet gevonden. Moet wel zeggen dat die hardcore nummers die tegenwoordig worden gemaakt niet echt mijn ding zijn. Zo vind ik de meeste MOH cd's niet echt vet op een paar nummers na dan. Bovendien vind ik de gabbers van tegenwoordig met hun lonsdale gebeuren echt kansloos. Vroeger droeg je gewoon kleding die lekker zat. Die kisten en zo tegenwoordig trek ik echt niet. Daarom zal ik helaas ook niet naar een hardcore feest gaan. Gewoon omdat ik dat niet trek. Wat ik wel een vet concept vind is hier in Eindhoven elke laatste vrijdag van de maand, dan word er in de Danssalon een feestje gehouden waarbij men begint met hardstyle en dan wat oldskool en eindigt met hardcore. Zoiets trek ik dan weer wel omdat er dan ook ''gewone'' mensen komen. En dan is het het laatste uurtje ook lekker hakken geblazen...


8)

Sorry maar hier ben ik het niet helemaal mee eens. Je moet het verschil zien tussen gabbers en nazie's. Vroeger liep ook bijna iedereen in een aussie en cavello, daar hoorde je nooit iemand over klagen. Nu is het merk Lonsdale er, maar veel mensen weten niet dat het eigenlijk een boksmerk is. Sommige zeggen wel Laten Onze Nederlanders De Allochtonen Langzaam Executeren, maar dit is BS. Ik weet of je wel eens op MOH bent geweest ofzo, maar ik vind de sfeer er echt uberrr:p

Hadrcore is nog steeds vet. Het liefste hoor ik gewoon wat Enzyme shit, basealert noem maar op. Neophyte en zo vind ik niet echt vet meer, alleen als ze live zijn op een feest kan je wel lachen.

Maar laten we dit topic niet verknallen met Lonsdale en racistische shit, want pronk was al aan het dreigen;) maar de topic gaat ook over muziek en niet over de kleding en de mensen.
 
Back
Top