Hardcore, Speedcore, Darccore

wat vinden jullie van hardcore, darccore etc.

  • bagger, schande dat dit gemaakt wordt

    Votes: 21 12.2%
  • vroeger wel goed, maar nu is het dood

    Votes: 18 10.5%
  • mwa, sommige gaan wel, als het maar niet te snel gaat

    Votes: 33 19.2%
  • ja, vin het wel leuk hoor

    Votes: 34 19.8%
  • GABBER VOOR HET LEVEN

    Votes: 66 38.4%

  • Total voters
    172

Baasje!

voorheen foxrider:P
Ik vraag me af wat jullie van deze muzieksoorten vinden. Ikzelf vind het (nog steeds) (het meeste dan) wel goed. Wat jullie
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

"mwa, sommige gaan wel, als het maar niet te snel gaat"

Speedcore en darkcore vind ik niet zo geweldig. Hardcore is nog altijd wel leuk:)
 
ach ja... happy hardcore is het einde geweest..

wat er nu gemaakt word is net te happy of helemaal duiser (vergeleken met wat ze nu draaien was de tunel of terror in 1997 happy hardcore.. je kan het tuurlijk te duister doen..)
 
had ik niet verw8, dat velen hardcore tog goed vinden. Volgens mij zijn er heel wat stille hardcoreliefhebbers in nederland.
 
Originally posted by foxrider
had ik niet verw8, dat velen hardcore tog goed vinden. Volgens mij zijn er heel wat stille hardcoreliefhebbers in nederland.

Hoezo? Alle feesten MOH zijn stervens druk met hardcore liefhebbers hoor... :?
 
HARDCORE 4 LIFE,
ging op me 12e al naar kleine garage feesten,
krijg je ervan als je oudere maten hebt:p
en die vonk heeft een grote vlam ontstoken.
lekker hakkuuuh
 
Hardcore heb ik altijd vet gevonden. Moet wel zeggen dat die hardcore nummers die tegenwoordig worden gemaakt niet echt mijn ding zijn. Zo vind ik de meeste MOH cd's niet echt vet op een paar nummers na dan. Bovendien vind ik de gabbers van tegenwoordig met hun lonsdale gebeuren echt kansloos. Vroeger droeg je gewoon kleding die lekker zat. Die kisten en zo tegenwoordig trek ik echt niet. Daarom zal ik helaas ook niet naar een hardcore feest gaan. Gewoon omdat ik dat niet trek. Wat ik wel een vet concept vind is hier in Eindhoven elke laatste vrijdag van de maand, dan word er in de Danssalon een feestje gehouden waarbij men begint met hardstyle en dan wat oldskool en eindigt met hardcore. Zoiets trek ik dan weer wel omdat er dan ook ''gewone'' mensen komen. En dan is het het laatste uurtje ook lekker hakken geblazen...


8)
 
Hardstyle/core for live gewoon! Het lekkerste om gewoon heerlijk op los te gaan, op feesten ook erger ik me dood aan die R&B muziek (no offence) maar daar valt gewoon niet lekker op te dansen. Hardcore heeft altijd een lekker vlot ritme inzich waar je heerlijk op los kan gaan, spreekt me echt heel erg aan. Keb zelfs ons pap aangestoken! :D
 
Originally posted by Hebo-47.6mm
Hardcore heb ik altijd vet gevonden. Moet wel zeggen dat die hardcore nummers die tegenwoordig worden gemaakt niet echt mijn ding zijn. Zo vind ik de meeste MOH cd's niet echt vet op een paar nummers na dan. bla... enz...
8)

hiero hetzelfde, vind de oudere hardcore wel lekker, speedcore en darkcore vind ik maar niks, iets teveel van het goede. lekker die hardcore met die flink dreunende bass ipv dat geruis en geraas erdoorheen. van de nieuwe moh en td cd's vind ik ook maar een paar nummers leuk, mja, smaken verschillen:)
enja, 20-3 moh, zal al met al toch wel flink stampen worden8)
ALS HET MAAR HARD GAAT}) :W
 
Vroeger altijd naar hardcore geluisterd. Daarom vind ik de oldskoooool van nu ook nog wel tof. Laats industrial-hardcore plaat gehoord, leek toch verdacht veel op harde/schranz techno :)
Maar speed/dark core? Neej danku :)
 
Originally posted by sf

enja, 20-3 moh, zal al met al toch wel flink stampen worden8)
ALS HET MAAR HARD GAAT}) :W

Daar wilde ik dus ook naartoe gaan alleen ik zie het toch niet zo zitten met al die lonsdale types. Ik hoor ook steeds vaker dat de rechterarm regelmatig de lucht in gaat op dat soort feesten en daar moet ik toch echt niets van hebben. Ach, misschien bedenk ik me nog wel. Ik hoef maar de straat uit te lopen en ik ben er.

8)
 
Back
Top