Hardbass

Advertisement - register to remove this

Jah, ut was vet gaar. Het zou eerst tot 7 uur duren, maar 2 dagen van te voren maakte de gemeente den haag bekend dat het maar tot 5 uur mocht doorgaan. En dat terwijl de vergunningen al verstrekt waren! Onze eerste trein terug zou pas om 7:38 gaan |(
Gelukkig zijn we met de oto gegaan :)

Gizmo heb ik niet gehoord, ik ben alleen in zaal 1 geweest. Ik vond het een super feest en ik vond eigenlijk iedereen wel goed draaien. En dat heb ik niet vaak op feesten...

Nee dank je, ik ben naar Ajax - f***noord geweest, veel leuker :P

Volgens mij kan ik ook niet meer veilig rondlopen in Den Haag of rotjeknor op een feest, iedereen kent me als Amsterdammer of ken ut horen aan me accent :)
Maja, net zo goed komen hun hier niet :)

Originally posted by Daanje

Volgens mij kan ik ook niet meer veilig rondlopen in Den Haag of rotjeknor op een feest, iedereen kent me als Amsterdammer of ken ut horen aan me accent :)
Maja, net zo goed komen hun hier niet :)

Nah ik hopte altijd gewoon vrolijk door de HMH heen :) en ik ben een Rdammer in hart en nieren! :W Je komt toch om te feesten, het interesseert me echt geen ene reet waar je dan vandaan komt! :)

Ik heb altijd de grote kakkerlakken achter me aan in dat gebiedje :P

Blijf liever op me eige thuisfront ;)

Sjoko Zip> Der waren ook flinke rellen na Ajax - f.noord :)

Alleen tegen de ME dan, die lieten ons niet de treinen bestormen :P

toen hier in hengelo in het expo een gabberparty werdt gehouden in 1996 waren er ook dik veel rellen waar zelfs neophyte bij betrokken was :D

Back