HardBass Zoetermeer

Jorioz Mc3

BeuQ Member
Voor de Hardstylers onder ons:
Gaan er nog meer menseh naar Hardbass, 4 oktober in Zoetermeer?
Ff wat info

Line-up:
Area 1:
Charly Lownoise
Daniele Mondello
Deepack
Isaac
Luna
Prophet
Technoboy
Dana
Host: MC: Ruffian

Area 2:
Activator
Beholder
Darkraver
Gizmo
Panic
Paul Elstak
Promo
Host: Rob & Mc Joe

Algemeen:
Op zaterdag 4 oktober zal B2S Events de tweede editie van Hard Bass -Extreme- organiseren. Hard Bass is een van de oudste en bekendste Hardstyle concepten van ons land. Na de eerste editie in Den Haag verhuist Hard Bass -Extreme- naar het Silverdome in Zoetermeer. Het is het tweede evenement dat in deze vrijwel nieuwe locatie gehouden wordt. Het Silverdome is een unieke locatie met goede faciliteiten en is makkelijk bereikbaar vanuit alle grote steden. Het Silverdome bestaat uit twee gedeelten en biedt plaats aan 9000 bezoekers. In area 1 zal uitsluitend Hardstyle gedraaid worden door diverse grootheden uit deze razend populaire muziekstroming. In area 2 kunnen bezoekers rekenen op verassende namen en meerdere stijlen door elkaar heen, zoals Oldschool, Early Rave, Hardstyle. Als laatste zal Promo met zijn bekende sound de avond afsluiten. Dit is iets wat op een groot Hardstyle evenement nog niet vertoond is.

Ik ga met o.a. NRGstephan van het forum hier, totaal met 9 man ong. T duurt van 22.00 tot 7.00 dus dat wordt energy drank voor het vaderland!!:P Oja, t kost 37 euri
Duzz wie gaan er nog meer??
Cya

Advertisement - register to remove this

nu moet ik de trein gaan pakken :( vorige keer was het nog dichtbij, in het congresgebouw, das om de hoek :P
nog even over nadenken :)

Klinkt zeer vet, maar zoetermeer, is dat een beetje te bereiken per trein vanuit Almere?

ps: Stond ook in et id&t magazine

Ik heb ID&T Magazine niet, had het van horen zeggen.
Maar check verder www.b2s.nl
Maar Zoetermeer is ong 10km van Rotterdam. Dus dan zou je naar R'dam-centraal moeten, en vervolgens met de metro.
Ik kom vanuit Rozenburg, eerst met bus naar Spijkenisse, metro naar R'dam, metro naar Zoetermeer (waarschijnlijk).

Kaartjes halen bij FreeRecordShop o.i.d.
40euri

heeeeebbbbbb dr zin annnnn!!!

Oja latinobeats4 is ook relaxx haha heel wat anders maar wel chill!!

Hoe je dus WEL moet gaan komen....

NIET VIA ROTTERDAM MET DE BUS!!!!!!!!!!

stap op de zoetermeer stadslijn.....(vanaf den-haag centraal)

Stap uit op station Zoetermeer Seghweart.

Onder het station zit een snackbar, en vraag hoe je het snelst bij het silverdome komt.... het is vanaf daar ongeveer 10 minuutjes lopen, en je hebt geen gezeik met de bus etc....

Zo zijn de meeste ook naar Qlimax gekomen, toen dat gegeven werd in het Silverdome....

Back